Extrem trots
Hjälp mig snälla!
Jag har en son som snart fyller 4 år (oktober)
Jag vet inte riktigt vart jag skall börja, det är så mycket! Kan börja med hans extrema trots, när han inte får som han vill så blir han alltid så arg att han gråter, slänger grejer omkring sig, spottar på golvet. Dessutom så har han börjat kissa på sig när han blir arg, han säger också att han gör det för att han blir arg på mamma. Idag satte han sig i sin säng och bara kissade ner den för att han var arg. Jag vet inte hur jag ska bemöta honom när han beter sig sådär, det räcker med att jag tillrättarvisar honom t.ex vid matbordet så kan det åka ner ett glas vatten på golvet.
När det kommer till kompisar så är det många som tycker om att leka med honom men han är såå gnällig mot dem. Så fort kompisarna inte vill som han vill så börjar han att gråta... jag är så trött på allt gråt och gnäll så fort det inte går som han vill.
Till slut....kisseriet. Grabben har varit blöjfri nu i ett år, ändå kissar han på sig tre-fyra gånger om dagen, ibland mer, men det går i perioder, ibland kan han va torr i en vecka utan en enda olycka men sen åter igen är det hur blött som helst, han blir jättearg när jag vill att han skall gå på toan, han säger då att han ska säga till när han behöver gå, men det hinner han oftast inte då.. det blev ett lång mail men hu, problemen är många. Ska tillägga han fick en lillasyster för 2 månader sen, det var riktigt jäkligt innan, men nu är det mycket värre....