Jag vill verkligen se ut som Vicktoria Beckham
Jag vill inte riktigt se ut som henne, men jag vill vara lika smal.. Jag känner mig sjukligt fett när jag ser henne... Finns det någon som känner som jag???
Jag vill inte riktigt se ut som henne, men jag vill vara lika smal.. Jag känner mig sjukligt fett när jag ser henne... Finns det någon som känner som jag???
Det finns säkert flera som vill vara lika smala som henne, men snälla vad du än gör bli inte så smal!!!
det är ett ideal ingen borde sträva efter, för det är verkligen inte fint och knappast hälsosamt.
Varför vill man se ut som henne?:O Hon ser ju sjuk ut.
Jag vill också! Inte ansiktet, och inte bomberna, men i övrigt tycker jag hon är ganska snygg.
okej att du vill vara smal men hon är sjukligt smal med bra mycket ätsörningar. ho har ett byx mått på 24 ca och hon är hyfsat kort fattar att david kollar och flirtar med andra det är igen kropp som kan vara god att krama och älska. Att hon lyckats bli med barn e ju sjukt. för hon e äckligt smal och gör yngre tjejer förvirrade om hur man skall se ut hon är inte helso sam kommer falla ihop kring 40. Kanske du skall satsa på ett bmi mått på 20-22
shit hon e ju utmärglad!! Fy för att se ut som henne,,,INTE nyttigt!
Smal vill jag också bli...men inte f*a*n vill jag se döende ut och det gör hon.
Hon ser äcklig ut.
Alltså har ni inte hört hur killar (eller, jag menar vuxna män) alltid säger att hon ser jätteäcklig ut?
Nej tjejer, det roliga man ska ha med kroppen är att vara frisk, rörlig och att bli åtrådd av en man (eller kvinna). När man väl hittat sin egen sexualitet så vill man bli åtrådd, alltså rent fysiskt av en person (inte opersonligt "spanad på" på stan) och då vill man ha en SKÖN kropp. Det har inte Posch. Hon har en snipig, anti-sexuell uttorkad tantkropp med två siliconrattar på.
Ok, nu har jag sett de senaste bilderna på henne, och där har hon gått för långt. Men typ Kirsten Dunst är nog mitt ideal.
Ät er smala tjejer men vem vill vara tillsammans med ett benrangel...
Sjukt jefla äckligt att se