Jag vill verkligen se ut som Vicktoria Beckham
Jag vill inte riktigt se ut som henne, men jag vill vara lika smal.. Jag känner mig sjukligt fett när jag ser henne... Finns det någon som känner som jag???
Jag vill inte riktigt se ut som henne, men jag vill vara lika smal.. Jag känner mig sjukligt fett när jag ser henne... Finns det någon som känner som jag???
Jag har BMI mellan 18.6-19.3 och ser inte alls sjuklig ut, har aldrig fått någon sådan kommentar heller. Beror ju på hur kroppen är byggd osv. Jag är 164 lång och väger ca 50-52 kg.
Precis, alla är vi olika byggda. Jag äter som en häst, brukar alltid få kommentarer hur mkt jag äter och hur kan du då vara så smal. Skulle vara intressant att säga till en överviktig vad lite du äter, och ändå är du så tjock!
Tycker det är fruktansvärt att läsa folks kommentarer. Är det verkligen vuxna människor som sitter och skriver detta, hur äcklig och sjuk hon ser ut? Undra på att barn blir mobbade i skolan och aldrig nöjda med sig själva.
det va då själva fan va alla jävla människor sk hoppa på varandra..det finns inte en ända jävla tråd härinne där folk e trevliga..nä fy fan