• Anonym (ja vill)

Jag vill verkligen se ut som Vicktoria Beckham

Jag vill inte riktigt se ut som henne, men jag vill vara lika smal.. Jag känner mig sjukligt fett när jag ser henne... Finns det någon som känner som jag???

• Svar på tråden Jag vill verkligen se ut som Vicktoria Beckham
  • Anonym

Jag har BMI mellan 18.6-19.3 och ser inte alls sjuklig ut, har aldrig fått någon sådan kommentar heller. Beror ju på hur kroppen är byggd osv. Jag är 164 lång och väger ca 50-52 kg.

• Eisa
    Anonym skrev 2009-08-15 09:17:09 följande:
    Jag har BMI mellan 18.6-19.3 och ser inte alls sjuklig ut, har aldrig fått någon sådan kommentar heller. Beror ju på hur kroppen är byggd osv. Jag är 164 lång och väger ca 50-52 kg.
    Då har väl du en kroppsbyggnad som passar så. Victoria Beckham har det inte...

Den vikt man har när man äter normalt är den vikt ens kropp borde ha. Om man måste kämpa arslet av sig för att behålla sin vikt så är kroppen ej gjord för den vikten, tror jag.
  • Eisa
    Kulta17 skrev 2009-08-15 09:16:50 följande:
    Bra skrivet!
    Tack!
  • Anonym

Precis, alla är vi olika byggda. Jag äter som en häst, brukar alltid få kommentarer hur mkt jag äter och hur kan du då vara så smal. Skulle vara intressant att säga till en överviktig vad lite du äter, och ändå är du så tjock!

• Maj bebis

Tycker det är fruktansvärt att läsa folks kommentarer. Är det verkligen vuxna människor som sitter och skriver detta, hur äcklig och sjuk hon ser ut? Undra på att barn blir mobbade i skolan och aldrig nöjda med sig själva.

• Eisa
    Maj bebis skrev 2009-08-15 09:24:32 följande:
    Tycker det är fruktansvärt att läsa folks kommentarer. Är det verkligen vuxna människor som sitter och skriver detta, hur äcklig och sjuk hon ser ut? Undra på att barn blir mobbade i skolan och aldrig nöjda med sig själva.
    Fast Victoria är ju uppenbart nersvält. Hon såg inte ut sådär när hon var med i Spice Girls.
  • MassiiMotoo
    Maj bebis skrev 2009-08-15 09:24:32 följande:
    Fast du kan inte tycka hon ser allmän frisk ut med den kroppen i förhållandet till hennes längd?

Hon ser inte frisk ut. Det ser inte ok, en sådan bild på den människan ger en skev bild för andra som ser upp till henne det tycker JAG är fel! Specielltdå de finns säker unga tjejer som fortfarande har henne som Idol.
  • Eisa
    MassiiMotoo skrev 2009-08-15 09:27:06 följande:
    Fast du kan inte tycka hon ser allmän frisk ut med den kroppen i förhållandet till hennes längd?Hon ser inte frisk ut. Det ser inte ok, en sådan bild på den människan ger en skev bild för andra som ser upp till henne det tycker JAG är fel! Specielltdå de finns säker unga tjejer som fortfarande har henne som Idol.
    Precis, naturligt smala tjejer ser inte ut som Vickan. Naturligt smala tjejer har inte massa benknotor som sticker ut.
  • Anonym (herrejävlar!!!!!)

det va då själva fan va alla jävla människor sk hoppa på varandra..det finns inte en ända jävla tråd härinne där folk e trevliga..nä fy fan

• Eisa
    Anonym (herrejävlar!!!!!) skrev 2009-08-15 09:31:48 följande:
    det va då själva fan va alla jävla människor sk hoppa på varandra..det finns inte en ända jävla tråd härinne där folk e trevliga..nä fy fan
    vad är det för påhopp här inne då?
Svar på tråden Jag vill verkligen se ut som Vicktoria Beckham