Inlägg från: Strumpan08 |Visa alla inlägg
  • Strumpan08

4 månader och vill inte äta?!

Min dotter strulade jättemycket med maten vid 4 månader. Hon kunde äta i någon minut bara och sen tappade hon koncentrationen, och ville inte ha bröstet... Men det kan ju vara något annat i och med att han spyr också, kanske magen inte gillar ersättningen? Kan inte så mycket om ersättning så låter någon annan ta den biten.

• Strumpan08
    JssJ skrev 2009-08-15 21:46:55 följande:
    Tack för era svar! Strumpan08:Har aldrig varit den som "smitit undan" vid amning så man tycker att han borde vara van vid lite ljud runt omkring... Men morgon och kväll sitter vi i sängen och mysäter och det går inte heller nu...
    Det var inte jag heller, ändå blev hon omöjlig vid 4 månader. Fick gå ifrån i ett mörkt rum och amma, eller buffa henne i rumpan under hela måltiden. Det gick över på några veckor. När hon strulade med amningen om kvällarna så lade jag henne utan amning, sen när hon klagade så gick ajg in och ammade lite till, när hon strulade så lade jag ner henne igen och så höll jag på så tills hon somnade.

Om det inte är något annat med magen som stör henne så är det säkert bara den fasen.
Svar på tråden 4 månader och vill inte äta?!