4 månader och vill inte äta?!
Hejsan, jag har lite samma problem och tyvarr inget rad eller tips...min son ar snart 5 manader och har iof alltid varit en smaatare (ersattning) men han borjar ge mig graa har for han har legat pa samma dagliga intag i nastan tre manader och vid 4 manaders har han vissa dagar borjat doppa till rejalt sma mangder vilket ar nytt.
Nu ater han om det ar en bra dag 600-800 ml per dag, de "graa har"-dagarna doppar han pa 400-500. Han ar nastan aldrig hungrig utan jag far jamt truga, erbjuda flaskan ofta etc. OCh aven om jag later det ga flera timmar zippar han bara och dricker lite mangd anda. MEn han gar upp i vikt, ar glad etc ...forbryllande nog. Varit inne pa alla olika teorier men tror att det mest ar att de har sina dagar..jag har ocksa last att de kan borja krangla runt 4-5 manader och sluta dricka for minsta grej som sker runtomkring sa ibland maste man mata lite avskilt. Det hjalper sadar...Och BM etc sager att det ar inget problem for att han foljer sin kurva etc...men hur lange undrar jag ibland..
Men det ar skont att veta att det ar andra som har matkrangel bebisar darute sa att man inte ar ensam...