• MysTic PrincesS

Jag rekommenderar:

Här kan man rekommendera olika skönhetsprodukter, allt från topp till tå. Shampoo, parfym, smink, lotion ja vad man vill

Dela med dig av dina favoriter.

Skriv vad produkten heter, vart den är köpt och om du kommer ihåg ev pris. Ev länkar mm är bara bra, om man inte kan köpa något på sin ort eller att det bara går att beställa online.

Eftersom det är en tråd om att rekommendera det man själv gillar så undanber jag ev diskussioner om man nu inte själv är nöjd med någon produkt. Självklart får ju varningar om direkt farliga saker skrivas in

Jag hoppas nu på många tips och rekommendationer, alltid kul med omväxling i livet.

Himlen vill inte ha mig och helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Svar på tråden Jag rekommenderar:
  • Flummig

Aussies hårvårdsprodukter.. Underbara, doftar gott och ger ett bra resultat. Brukar vanligtvis använda endas använda frisörprodukter men dessa kan mäta sig med dem.

ID Foundation.

Chanel solpuder( är det bästa!)

Slutligen TheBodyShops hudvårdsprodukter till ansiktet som jag alltid kommer tillbaka till. Seaweed och Aloe ska det vara!

• AstraTrillian

Nya favoriter inköpta i sommar:
    *clinique lash powe mascara. Helt suverän!
    *NARS orgasm
    *Hemmahårfärg schwarzkopf 550 (Jisses vad jag spar pengar!)

Gamla favvisar:
    *A-creame
    *sebastian potion no9
    *Matrix biolage detagling solution

• Odile

Några favoriter jag använt länge är Lush's rengöring: "Baby Face", en kaka som perfekt tar bort ögonmakeup! Mascara: Diorshow, suverän men lite dyr. Make up Store har bra läppglans!
    Ny favorit är Björn Axéns hårinpackning, blå burk "care" tror jag den heter.

• Flummig
    AstraTrillian skrev 2009-08-16 15:16:49 följande:
    Var köper man Aussies hårvårdsprodukter?
    Åhléns eller Kicks.
  • Choklad och Nötter

Aussie kan man köpa på t ex Kicks och Åhlens. Har själv Aussie och är nöjd .

Mina rekommendationer är:

Mascara Diorshow, dyr men grymt bra 250-270:- på Kicks.

Biotherms bodylotion Lait Corporal, 269 för 400 ml på parfym.se

Biotherms deostick 169:- på parfym.se På Kicks kostar den 200 har jag för mig.

Diors kajalpennor! En stooor favorit host mig sen 10 år tillbaka.

Dermalogicas special cleansing gel till ansiktet. www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/special-cleansing-gel.html

• Nathalie009

* Dior show mascaran + Max Factor False lash
    * Body Shops Body butter
    * Waterclouds shampoo+inpackning
    * Biosilk silkesdroppar
    * Osis - dust it
    * IDs foundation+mineral viel
    * Matrix- so silver
    * Dermalogica( typ allt)

• AlvaLovisa

Jag gillar
    Mascara: YSL effet faux cils - Mmm, guldbehållare
    Foundation: Lancôme teinte idole - såå tunn och fin, känns som puder!
    Fuktkräm - Garnier fresh - underbar kräm till ett underbart pris
    Bodyshops kroppssmör och Björn Axéns hårinpackning håller jag med om,
    Hårspray: helt klart Romella Hair care (receptet tillhörde Björn Axén förut, men nu kostar samma spray 30 spänn på ica när det är annat märke )
    Lancômes ljusa ögonpenna
    Ögonbrynspennor köper jag alltid på H&M.
    Nagellack - Depends ridgefiller.
    Cerat - Lypsyls nya med bivax och mint är helt underbart! Och i rolig behållare...

• AlvaLovisa

Åh, kom på schampo också, Garniers som luktar citron gillar jag nu, det är sommarfräscht och riktigt bra för att vara så billigt. Annars älskar jag Matrix för torrt hår, speciellt som det finns i jätteflaskor med pump

• murreior

Schampo: Lush squike green (osäker på stavning?)
    Balsam: Lush veganese
    Mascara: Lancome definicil

Det är de produkter jag fastnat för, sen håller jag på att prova mej fram just nu

Svar på tråden Jag rekommenderar: