Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Frusna flickan skrev 2009-08-16 18:01:54 följande:

Den kortärmade är väl helt slut i cherry. Tog två dagar Vet du var den finns mer? På nätet alltså..
    Jag letar oxå som en tok! Idag blev det iallafall makeotblusen, i brunt..:)
  • Ullis 10
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 19:59:36 följande:
    Shit, vilken kommentar jag fick på bloggen precis! Japp, smaken är som baken, men luktar inte det här lite "avundsjuka"????Börjar härja om att man ville visa att var rik etc bara för att man bar Mollysar - vilket miffo!Nä, nu får ni muntra upp mig - blev helt ledsen, arg, nu mest förbannad för den knäppa kommentaren.
    Så trist (vilken är din blogg). Däremot märker jag att man tenderar att bli lite fartblind, typ 1000 spänn, det är inte farligt ha, ha. Fasen ni fattar inte hur jag fastnat sen ett par månmader tillbaks... Och mer vill jag ha.. Eller det kanske ni gör:)
  • Ullis 10

Men ååh så trist, konstigt att folk orkar skriva sånt, fattar det inte. Att jag köper mycket danska barnkläder o inte köper beg. har jag fått så mkt skit för - bla står jag för större delen av miljöförstöringen här på jorden, men, men.. Hatar folk som avundsjukt kommenterar, sist en sa en sån pryl i min närhet (angående en tredje icke närvarande person som lagt extremt mycket pengar på en grej) så sa jag bara: men så kul för honom om han gillar det. Knäpptyst vid bordet kan jag säga.

• Ullis 10

Vilken färg på button down tunikan är snyggast??? Och varför finns varken den eller 327:an i cherry... Nu har jag shoppat idag också, måste nog ge mig nu:). När kommer nästa "släpp"?

• Ullis 10

Förresten: har ju läst din fina blogg förr, men kopplade inte med nicket här:)

• Ullis 10

Sandra G skrev 2009-08-17 20:54:36 följande:

Vad shoppade du?Ullis 10 skrev 2009-08-17 20:47:34 följande:
    button down rosa, tveksam till färgen - almost black kanske? Underbara 327 i blått (urläcker på) och jersey topen i blått. Höll i 110 g frill almost black, lägger nog undan den - alla verkar tycka den är kanon på! Detta med två grabbar i handen, snacka om hetsig OM shopping..:) I söndags blev det makeout i brunt - älskar den!
  • Ullis 10

Vill ALLA ha 327:an i Cherry?? Syns en 2:a till - hojta!!

• Ullis 10

Sandra G skrev 2009-08-17 21:12:41 följande:

Jag köpte en 327 i cherry igår. Har jag tur får jag hem den imorgon. Lite tveksam hur färgen kommer att vara, man vi får se.Ullis 10 skrev 2009-08-17 21:01:32 följande:
    VAAAARRRRRR?
  • Ullis 10

Ber om ursäkt för min desperation..:)

• Ullis 10

Sandra G skrev 2009-08-17 21:18:30 följande:

Det är väl denna du menar eller? www.missgreta.se/produkt.asp&artnr=ODD32...Ullis 10 skrev 2009-08-17 21:15:47 följande:
    Men du är ju elak ju :) den e ju slut? Beställde du en 2:a?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2