Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Fick min 112:a nu - satt över förväntan - helt perfekt!!! Och inte "ballongig" som den jag köpte förra året! Dock lite tråkigt med militärgrön, vågade inte ta ljus o röd har jag.. Men, men.. Lite lagom tung och skön är den!! Måste jag inte ha bruna väskan till tycker ni?:) Snyggt till det bruna lurvet misstänker jag..

• Ullis 10
    Morty skrev 2009-09-07 17:37:56 följande:
    Upptäckte att min cherry light cotton emb. s/s har ett par av trådarna släppt i brodyren. Ska man reklamera? Har för mig att jag läst något om detta innan här i tråden. Har letat upp mitt kvitto ni iaf.
    Japp. Är inne på min andra... Så deppigt.. (o bökigt för den som var snäll o lät mig köpa den..)

Är ni som köpt nya väskan nöjda? Klickar nog hem en brun nu:)!
  • Ullis 10
    Saraia skrev 2009-09-07 22:00:19 följande:
    finns hood pile parka (jackan) i nån webshop mer än ajabaja??
    Folkart, countrydreams..
  • Ullis 10
    Saraia skrev 2009-09-07 22:09:19 följande:
    vad har ni tagit för stl på parka-jackan?samma som toppar/tunikor??
    Tog 2 på 112:an o det är min vanliga size - satt perfekt!

Ingen som köpt väskan??
  • Ullis 10
    barn05 skrev 2009-09-08 00:13:06 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-09-07 22:42:03 följande:
    Jag är också väldigt nyfiken på om någon köpt väskan och har kommentarer på den. Röd eller brun? Funkar det att använda axelremmen? Är det en axelväska eller handväska?
    Jag hoppas att jag snart har den o kan berätta men nu hittar jag den inte hos ajabaja?? slut? Var hittar jag den nu med billigast frakt,..
  • Ullis 10

Nu har jag beställ väska från CD, hoppas det funkar...

• Ullis 10
    jojoa75 skrev 2009-09-08 12:05:18 följande:
    från Countrydreams.Inte alls impad av ajabaja förresten, tog ganska lång tid för lev därifrån denna gången. Tycker att de varit snabbare de andra ggr jag handlat därifrån, men då har det inte gällt OM.
    Tror de är överbelastade..
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-09-08 13:41:48 följande:
    Samma här!  Var och lämnade tillbaka min cherry light cotton emb. och de verkade lite förbryllade först....typ hur gör vi nu då??!!?? Tillgodokvitto eller retur till mig. Men det är ju inte mitt problem tycker jag. Sa att jag kunde handla något annat men tyvärr så var Lovley knit i Cherry slut i min storlek. Tog en Rib Jersey i vitt samt pengar.
    Nä, det ska ju inte du fundera över!
  • Ullis 10

Brukar Country Dreams vara snabba? Vill ha min väska till helgen - ser inte den på hemsidan nu, fåår inte vara slut!

• Ullis 10

Toddes fru skrev 2009-09-10 19:45:11 följande:

Hej! Är det någon vet någon butik/internetbutik som säljer eller ska få in nylon hood mongolian fur parka? Pris på den modellen skulle jag också vilja veta.. Tack på förhand!
    du menar inte den lurviga hos ajabaja för typ 17000?:)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2