Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Skrutteruttan skrev 2009-08-16 18:26:56 följande:
    Hej, åh vad jag letat och saknat er idag!!!!Någon frågade på slutet i förra tråden om en twill skirt, jag har köpt en från folkart, 1300 pix!
    Tack för tipset! Jag slog till på en med, och så slank visst en makeout blouse med också.
  • nick name
    Skrutteruttan skrev 2009-08-16 19:10:54 följande:
    Vilken färg på blusen?Jag hoppas SÅ att den blå kjolen sitter bra, då skall jag allt köpa mig en brun med...jag vill gärna ha lite enfärgade nederdelar till alla flerfärgade överdelar...Kruxet är att jag pendlar rätt mycket i vikt och då är det just underdelar jag inte kan ha...överdelarna håller jag mig på samma storlek ungefär...Alltså, det jag menar är att det är trist att köpa dyra kläder som man sedan inte kan ha...Har precis ägnat mig åt terapi, varit uppe med en hel flyttkartong med jeans, jeansleggings och shorts i alldeles för små storlekar...ett par byxor passade min 8-åring .
    En brun blus!
    Jag ville egentligen ha en brun kjol också, men har inte sett den i nån butik ännu så vafan -det blir bra med blå också. Och precis som du säger, blir man nöjd med den blå är det ju inget som hindrar en från att skaffa en brun OCKSÅ. :)
  • nick name
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 20:14:19 följande:
    Här är min blogg:mollyflickan.blogspot.com/Inte så farligt nu - nu ler jag mest och den anononymes åsikter.... Men tycker faktiskt att det var ganska otrevligt skrivet!
    Vilken idiot. I D I O T.
  • nick name

Aww...min T88 tunic ligger visst på posten och väntar på mig. Jag måste finna tid att gå dit.

• nick name
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 18:04:32 följande:
    Idag kom lite kläder, tyvärr kunde jag inte ha spoiler underdress, den fastnade jag nästan i , har returnerat den och hade sådan tur att det fanns EN 1:a kvar som är undanlagd till mig....Kjolen från folkart var underbar (finns bild i bildtråden), det blir till att jaga en brun också! Embroidered blus cherry är helt underbar!
    Fin kjol, och fin kofta! Sån vill jag också ha! Är det ettplagg som kopieras ofta eller törs man köpa via Tradera?

Jag har fått hem min kjol från Folkart i dag också, den ligger på sängen och väntar på att provas. Ska stoppa undan ungar för natten först bara.... :längta
  • nick name

Alltså twill skirt - vilken kjol! Så underbart mjuk och följsam, jag visste inte att det var stretch i den. Otrolig passform, det känns knappt att man har den på sig!
    Detta innebär ju att jag måste försöka hitta jackan som hör till och prova den med. Suck.

Fick mej en makeout blouse också som jag är helnöjd med! Passade mig som hand i handsken! Funderar på en till i annan färg nu också.

Ååå så sjukt nöjd jag är med dagens leverans!

• nick name
    malinoski skrev 2009-08-18 19:41:36 följande:
    Superfin kjol!Vad kostar den?
    1300 kostar kjolen
  • nick name
    Duntoffla skrev 2009-08-18 21:41:00 följande:
    Är det ngn butik som har fraktfritt?
    Folkart, om du handlar över 1000:-
    Sid and Sally - över ett visst belopp (kommer ej ihåg vilket)
    TIntinstyle också, över ett visst belopp.

De flesta butiker brukar väl ha det?
  • nick name

Frusna flickan skrev 2009-08-19 20:39:35 följande:

Varför gör de en livealot i  ljusrosa som jag älskar när jag redan har en chalk från våren.. Kunde de inte sagt det då?!?
    Det är väl bra? Då kan du ju ha två!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2