Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly - för oss inbitna del 2

alias skrev 2009-08-19 22:30:32 följande:
    Jag är väldigt förälskad i dennawww.folkart.se/produkt.php vill helst ha den i vitt eller rosa.Vet någon hur den är i storlek?
    Jag har en som ligger på posten och väntar. Får hem den ikväll är det tänkt.
  • nick name
    Åh, bilder och storlekstips vore toppen!!! Jag vill veta hur lång den är, ungefär, alltså om den slutar i midjan eller går ner en bit.Tack!
    Skrutteruttan har visat sin på bild i bildtråden som du säkert sett, den verkar sitta jättefint på henne.

För mig var den ingen hit tyvärr - jag är en 1-2:a och valde storlek 1 på den. Den sitter så hårt runt överarmarna att det nästan gör ont, och så är den tältig nertill.
    Om jag skulle ta en storlek större skull jag nog inte se klok ut är jag rädd, så den måste nog gå tillbaka
    Synd, för den var det första plagg ur höstkollektionen jag riktigt ville ha, men skitsamma - nu har jag 2000 att lägga på andra plagg!
  • nick name
    Oj, nu blev jag nervös ...Jaja, det ger sig. Jag får väl skicka tillbaka den om den inte passar ...
    Det var mest högerarmen som var trång. Var det inte nån annan som skrev nåt om en ärm som var sjukt mycket trängre än den andra nyss?
    Jag ska mäta dem.
  • nick name

Jag har ånyo attackerat min T88 Tunic, och den här gången gled den på lite lättare över armarna. Kankse har jag redan spräckt sömmarna, ha ha.
    Det lutar åt att den får stanna nu faktikst, för den är ju så snygg! Dessutom kan den bli en morot att få ner omfånget på överarmarna så den passar bättre

• nick name
    Duntoffla skrev 2009-08-22 09:39:16 följande:
    Ja, det är ju nackdelen. Gillar inte korta saker. Det måste vara ursnyggt med den bruna spoilern under.Hur är spoiler i storlek förresten? normal?
    Spoiler är LITEN i storlek!
  • nick name

Det har säkert sagts förut, men hur är Lovelier knit i storleken? Jag har vanligtvis 1-2, kan jag ha en 1.a på den tro?
    Man vill väl ha nåt under den också, kan tänkas.

• nick name
    Jag är storlek 3/4, väljer alltid stl 4 på koftorna (utom everyday cardigan). Som du skriver vill man ju kunna ha något under,och jag vill inte att koftan ska sitta tajt.Och, är et ull-lovely kniten du ska köpa är ju den lite mindre i storlek än bomullsvarianten.
    Vet ej om det är ull eller bomull,..... det är denna: images.tradera.com/810/87345810_1.jpg

(ej min annons, etc etc)
  • nick name

Jag är lite syyyyr för jag klickade hem en spoiler tank royal i början av veckan, och när den levererades så hade de levererat FEL vara! (en underkjol istället).
    Sen när jag returnerade så hade de inga tanks kvar i min storlek såklart.

Jag har nu chansat och bett dem skicka en storlek större istället som de hade kvar på lager. Vet attspoilers är mkt små i storlek så jag hoppas på god träff trots allt.

• nick name
    Stargirl skrev 2009-10-09 13:27:20 följande:
    Kanske ska du ta bort så detaljerad info? Men hur vet de vilken bil du kör?
    I inlägget som "anonym" har kommenterat har skrutteruttan skrivit att de har en skruttig bil.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2