Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Sommarbebben skrev 2009-08-17 19:59:36 följande:
    Shit, vilken kommentar jag fick på bloggen precis! Japp, smaken är som baken, men luktar inte det här lite "avundsjuka"????Börjar härja om att man ville visa att var rik etc bara för att man bar Mollysar - vilket miffo!Nä, nu får ni muntra upp mig - blev helt ledsen, arg, nu mest förbannad för den knäppa kommentaren.
    Om man nu har de åsikterna som anonym har, varför går man då in på en renodlad OM-blogg? Och om man nu av misstag hamnade där... måste man kommentera?

Låt det rinna av dig :)
    Jag tycker att du var supersnygg i din outfit idag!
  • freemind
    pepparkakan skrev 2009-08-18 10:17:09 följande:
    Har en craving sedan länge: En crochet lovelyknit ( vilkenfärg som).Hur är dessa i strl. är normalt en 3:a. Provade -09:an i strl 3 i rose och den var jättestor. är "gamla" också generösa i strl?
    Jag tycker att de gamla var mycket tätare virkade. Och därför lite mindre i storleken. Jag har en röd från Amore Spare Integritas-kollektionen.
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-08-18 12:17:53 följande:
    Gahaaa! Jag blev så f-b när jag läste kommentaren på blogget så jag höll på att lägga in ett riktigt bitchigt inlägg. Sen tänkte jag att lilla Sommarbebben inte ska få skit för att jag ryker i taket. La in en mer subtil och lagom bitter kommentar.
    Hihihi... min första kommentar ( som jag raderade) var också VÄLDIGT bitchig
  • freemind
    jojoa75 skrev 2009-08-19 09:01:20 följande:
    Nån som vet om bubbles dress är lika stor i strl som bubbles tunikan?
    Jag har 3:a på mina dressar och 2:a på tunikan.
  • freemind
    Tabby skrev 2009-08-20 10:04:42 följande:
    Brukar de vara långsamma. Betalade till deras bankgiro i trosdags. Såg att överföringen gjorts i fredags. Men än har inget paket dykt upp .
    Jag beställer alltid mot postförskott hos dem. Det brukar ta max 2 dagar att få hem varorna!
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-08-20 23:21:54 följande:
    Jag testade det men det funkade inte i alla fall. Nåväl...dags att sova nu.GO natt!
    Ta bort mellanslaget som var mellan några av siffrorna.
  • freemind

Jag har inventerat mina ullkoftor idag inför höst/vinter. 10 stycken bodde det i garderoben. Men vad jag såg nu när jag tog ut dem var att de är , med något undantag, väldigt dämpade färger på dem. Måste shoppa någon/några koftor som sätter lite färg på tillvaron

mollyist.blogspot.com/

• freemind
    elma skrev 2009-08-21 15:41:13 följande:
    freemind: läste på din blogg att du varit på Pondus! Har de någon rea kvar? Vi ska till Orust nästa helg (mannen ska tävla Svanesunds tredagars -cykel) så jag tänkte stanna till och använda plastkortet lite!
    Nej... sist jag var där såg jag ingen rea. Jag var ju där i förra veckan också och då körde de 70% på resterande rea. Men nu såg jag ingen rea. Fast de hade en massa fina höstmollysar
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 21:24:21 följande:
    Men Jeez Louise!!!!! Hur kan man betala 400 spänn mer än blusen någonsin kostat?www.tradera.com/auction/auction.aspx är det bara jag som är naiv nog att tro att den faktiskt går att hitta i butik fortfarande (bara man letar lite).
    Klart att man kan hitta den! Hag såg den i en butik idag. Kanske man skulle bunkra upp med några
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-08-26 11:06:45 följande:
    Jag blev så deppig igår när jag tänkte på surtanterna (ålder 25-55) att jag helt hade tänkt banga Odd Molly idag . Men jag körde en liten fuling parlorforpinglor.blogspot.com/
    Men du... de är bara AVUNDSJUKA!
    Låt dem inte vinna!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2