Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly - för oss inbitna del 2

isako skrev 2009-10-07 15:50:39 följande:
    Fan!! Det betyder att jag rök på tullen Beställde 30/10
    30/9?

Isåfall behöver det ju inte vara kört. Beror ju lite på när hon skickade ditt paket.
  • freemind
    Tabby skrev 2009-10-07 19:22:39 följande:
    Vad beställde du och vad betalade du i frakt?
    Jag beställde två plagg och betalade $10 i frakt.
  • freemind
    Tabby skrev 2009-10-08 09:52:08 följande:
    Vad för plagg? För jag fick svar 17 dollar (ej spårbart) för en kofta....Fick du reda på vad du skulle betala redan vid beställningen eller fick du reda på sedan vad som dragits av på kontot?
    En # 870 Art Cashmere och en #390A 4 Continent x-Stitch Dress. Frakten kom upp när jag klickade på "betala".
  • freemind
    Jo79 skrev 2009-10-08 14:49:14 följande:
    Hej ladies!Har "upptäckt" Odd Molly precis genom en väninna, och åååå vad fina kläder! Jag är ju helt såld... Har tittat runt lite här och där, både i några av era bloggar, i nätshoppar och på Tradera. Har förstått att det finns kopior där (på tradera).Har en fråga... Hur vet jag om något är en kopia, jag som är nybiten...?
    Katinka har en jättebra guide i sin blogg.
    Titta här:
    oddmollybesatt.blogspot.com/2009/08/guide-till-att-handla-odd-molly-pa.html
  • freemind
    gambia90 skrev 2009-10-09 20:36:02 följande:
    Tjejer som var med på OM träffen!Kommer några av er ihåg att det eventuellt skulle bli en förändring i mitt liv?Svaret är: det kommer det att bli!
    Jag minns
    Grattis!
  • freemind

fru vanheden skrev 2009-10-10 16:19:48 följande:

Nu är jag lycklig.-)Vi är i Göteborg för att se på walking with dinosaurs och jag ville in en snabbis på stan och kolla om milk and honey hade fått in några vinternyheter men de skulle komma i butik på måndag men däremot hade de amerind dress i chocolate som mannen köpte åt mej!!!!Åh sin fin den är!!Lycklig!!!Så snygg på och blev så förvånad att de hade den när jag har letat så!Sen beställde jag en pow kjol åt mej på juniform idag så det blir mina köp...Vill ha en top till sen bara so milk and honey har i sin butik för 1199:-, tror den har nummer 139 men det står inte vad den heter...Någon som vet vilken jag menar?Den är i chalk...Nu ska vi laga middag i husbilen innan vi sticker på dino show...och jag ska ha min nya klänning på mej!!Kram på er!
    Har man numret är det superlätt att kolla på Oddmolly.com
    Även utan nummer
    Den heter: glazing superfrill top
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-10-11 08:41:48 följande:

Det var säljaren i milk & Honey butiken som sa det, att amn inte får det alltså. Hon sa att de ofta är senare än andra webshops just pga att många tjuvstartar och hon trodde att en del skulle få problem att sälja OM i framtiden om de inte skärper sig. Jag gillar milk & honey bäst, samt folkart. Kola på CD hörni vad mycket hon har kvar. Nästan alla stl i alla lovely knit te x. Vad konstigt att hennes butik går så dåligt. Jag vet ju att många fått usel service men jag tillhör inte dem och har ryktet spridit sig så eller varför säljer just den butiken så dåligt tror ni?
    Dels tror jag att ryktet har spridit sig. Men hon har ju helt klart förbättrat servicen.
    Jag tror att hon tog i i överkant med höstbeställningen. Vet att hon fick hem 400 st Nylon parker coat.
  • freemind
    Mamma2001 skrev 2009-10-11 10:17:36 följande:
    Är det bara jag som tycker att tintinstyle.se har fått hem lite Odd Molly plagg de senaste gångerna? Lite och lite... men inte så mycket att välja på! Förrut handlade jag rätt mycket där, men nu har jag inte alls funnit så mycket jag velat haft....
    Det håller jag med om ... jättetråkigt!
  • freemind
    Tabby skrev 2009-10-15 13:00:22 följande:
    Var någon på Kastellgatan och fyndade? Var där strax innan 11 och inte ett OM som ögat kunde nå. Dock lite blandat av andra märken men inget speciellt jag fastnade för. Ja, ja...jag sparade pengar .
    Jag var där strax innan 12 och då fanns det två (fula) OM-plagg. Jag spenderade mina pengar på det andra tipset
  • freemind
    Blossom1 skrev 2009-10-19 11:19:08 följande:
    Inget paket från Campadre idag...
    Campadre levererar med DHL, om man lämnat sitt mobilnummer får man smsavisering.
    Inget "pling" i min mobil ännu.
    Jag har beställt från dem tre gånger tidigare och de har alltid varit punkliga och leverat på utsatt datum
    Den som väntar på något gott...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2