Tabby skrev 2009-08-20 22:31:11 följande:
Hittat....Har mailat henne och undrade om hon hade kvitto för ett plagg. Hon sa då att det var en present. Mailade tillbaka och frågade var hon hade köpt alla andra plaggen hon hade ute. Hon skrev att hennes syster jobbade i butik i USA och därifrån kom plaggen. Säljaren var själv i USA nu.....Låter så konstigt....fick ej heller namn på affärn.Och självklart var alla plagg original.... enligt henne.HAr någon annan mailat henne och vad har ni fått för svar?Man borde ringa numret man får upp då hon har ett ovanligt namn för att komma om hon verkligen är i USA.....hmmmm right.
Henne har jag oxå haft kontakt med då hon säljer en lovely knit som jag e sugen på...
Men även här var det svammel om att hon e i USA, lr snarare påväg hem nu & att kläderna kommer om en vecka... Skulle som sagt vara hennes systers butik hon säljer ifrån, men jag fick inte heller något namn på det...
Frågade även 2gånger om jag kunde få komma & hämta plagget isf posten, men inget svar alls på den frågan...
Så min magkänsla säger NoNo!! Inte handla av henne.....men det e allt jag har att gå på...