Inlägg från: HardcoreHunny |Visa alla inlägg
  • HardcoreHunny

Odd Molly - för oss inbitna del 2

GoKväll på er!
    Har precis varit å hälsat på la familia, då vi började prata om OM så visade det sig att min mor hade en Lovely Knit liggande som hon aldrig använt, lappen kvar...hon hade köpt den som morot för att gå ner i vikt. Då hon inte gått ner så har den asså bara blivit liggande! Så nu e frågan vad ni tror man kan få för den, vad hade ni lagt ut den för på tradera, vågar man lågt utrop?!
    Det är en röd med cerist knyt, självklart e den äkta ifrån flow feathers -08
    Sitter perfekt på mig, men det är tyvär inte min färg.

• HardcoreHunny
    Morty skrev 2009-08-23 23:46:38 följande:
    *mums* Låter ju ursnygg och ovanlig.
    Den e verkligen underbar, men jag har tyvär aldrig känt mig bekväm i rött.
    Funderade ett tag på om jag kanske skulle behålla den & använda den till jul, men jag tror det e vettigare å sälja den & satsa på ng som jag trivs bra i!
    Det e ju dessutom en strl 4 så lite eftertraktad borde den la vara?!
  • HardcoreHunny
    Morty skrev 2009-08-23 23:54:43 följande:
    Ja, lägg in den på tradera! Men pris å så har jag ingen aning om.
    Får bli så, den kommer upp under veckan, e för trött för det nu....å vill ju ha en vettig start tid så man får avslut på en vettig tid...
    Får la sova på saken ang priset....klurigt värre!
  • HardcoreHunny

Måste bara skvallra om att koftan jag talade om för några dagar sedan, som min mor hade liggande på hyllan & aldrig använt..
    La ut den på tradera & den gick på "köp-nu" på 3 minuter!!
    1899:- ink rek med posten, jag e nöjd, mamma e nöjd & jag hoppas köparen e nöjd!

Fast man undrar ju hur mkt den kunde kommit upp i...jag tyckte jag tog i då jag skrev 1899:-!

Länk finns i min gästbok för den som vill se...

• HardcoreHunny
    Morty skrev 2009-08-26 21:36:15 följande:
    Grattis! Så himla snygg!!! Grämer mig lite fortfarande att den var förstor för mig.
    Förstår dig....jag har själv suttit och tittat på den i några dagar & funderat på om rött endå inte e min färg iaf....fast jag vet att det inte e det... Övervägde tom att behålla den för att ha den på julafton...men det kändes som dyrt för en gång lixom...
    Men den är verkligen jätte vacker! Hoppas den kommer ge mkt glädje åt nya ägaren!
  • HardcoreHunny

Över väger att köpa en "makeout blouse" & en "spoiler tank" att ha under, men hur är de i storlekarna?!
    Vill ha det så man kan se lite på linnet lixom i nederkanten...någon som provat denna kombinationen?!
    Är 170cm/74kg/80c & funderar på en makeout blouse i strl 2 & en spoiler tank i 3.
    Vad tror ni som är så kunninga ang OMs storlekar. kanske man ska välja en större av båda?!

kram!

• HardcoreHunny

Frusna flickan skrev 2009-08-26 22:25:56 följande:

Jag tog 3 på makeouten och den är för stor. Mina mått 168, 72, 80c-d
    Tack för ditt snabba svar! Sattsar nog på en makeout i strl 2 & en tank i strl 3, vill att den ska synas samt dölja "mamma-magen" lite...
  • HardcoreHunny
    isako skrev 2009-08-26 22:27:42 följande:
    Make out blusen skall du hålla dig minst en strlk mindre än du har. Om du inte har bauta boobs. Så 2a verkar vettig. spoliersen är ju mindre i strlk.Får underdress & tank imorgon så kan fotta o visa dig skillnaden på dem i min makeout blouse.
    Ååå!! Det hade jag verkligen blivit glad för om du vill göra!!
  • HardcoreHunny
    One skrev 2009-08-26 22:46:35 följande:
    jo, jag har inte försökt klämma mig in någon spoiler som varit för liten, utan har "rätt" storlek, men sömmarna och tyget förstörs ändå. Vågar knapp använda plaggen...
    Usch då.....låter ju mindre bra när man endå pratar om dyra plagg så vill man ju att de iaf ska hålla för lite lyxig vardagsanvändning!
  • HardcoreHunny

fru vanheden skrev 2009-08-27 16:38:26 följande:

Någon som vet hur makeout blusen är i storlek över brösten..Jag brukar ligga på 38 men har en dkupa så ibland kan det vara för tajt på grund av det.Vill inte ha den för stor men den får inte vara för tajt heller så jag velar mellan en etta eller tvåa...
    Jag köpte en i strl 2 idag, den är rymlig...
    Mina mått är 170cm / 74kg / 80C
    Lycka till den är ju så underbar!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2