Inlägg från: Babybalo |Visa alla inlägg
  • Babybalo

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Hej! Här hör ju jag hemma! In i favoriter!

• Babybalo

Usch, sitter här med värsta ångesten... Tror att jag råkat buda hem en lovely knitkopia på Tradera... Har bara en känsla av att den inte är äkta, och dyrt blev det också! Säljaren verkar skum! Någon som vet om det är vanligt med kopior på T?

• Babybalo
    Stargirl skrev 2009-09-30 08:22:06 följande:
    Jep, jätte vanligt. Lovely Knit, summer of 2007 tunic, Velour hoodie är bland de kopierade plaggen.
    Åh, vad tråkigt! Hur skall man veta? Säljaren använde sig av OM:s egna produktbild... Ska man helt enkelt undvika T? Tack för svaret!
  • Babybalo

Frusna flickan skrev 2009-09-30 10:35:47 följande:

Jag frågar på sådana varot som kopierats om man får betala med payson garanti. För de som säljer kopior gå r det självklart inte bra. Du kan då syna plagget själv. Plus undvik de som säljer många samma av samma och bara nytt osv..
    Vad är Paysongaranti för något? Upptäckte tyvärr för sent (blev lite ivrig ) att säljaren säljer många likadana plagg, alla är nya osv. Jag kan ju inte veta säkert än att det verkligen är en kopia, men jag skulle nästan tro det tyvärr!
  • Babybalo
    freemind skrev 2009-09-30 12:16:35 följande:
    Länka till auktionen så kan vi hjälpa dig kolla!
    Jag är helt värdelös på sånt här , men hur gör man när man länkar?? *rodnar*
  • Babybalo
    elma skrev 2009-09-30 14:50:02 följande:
    babybalo: jag hade inte köpt av den köparen...hon har sålt flera kopior!
    Åh nej! Vad skall man göra? Kan man häva ett köp på något sätt? Jag har inte betalat än och har inte blivit kontaktad av säljaren. Jag vill INTE köpa en kopia!! Hur kunde jag vara så dum!?
  • Babybalo
    freemind skrev 2009-09-30 15:10:06 följande:
    Betala inte!Skriv och säg att du vill se ett kvitto på koftan innan du betalar!Fråga också hur det kommer sig att hon/han är så många likadana koftor till försäljning. Förhoppningsvis så häver hon/han köpet då.Det " värsta" som kan hända om du inte genomför köpet är att du får ett negativt omdömme.
    Ja, jag får göra så... Vill verkligen inte ha koftan! Lite trist att få ett negativt omdöme, men det kanske inte är hela världen!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2