-
Åh, vad trist!One skrev 2009-10-16 21:01:55 följande:På min tassel blus står det Welcome insibe my imagination lab...Inte så kul: de har vänt på bokstaven d till ett b alltså...det vill jag inte ha!Suck! Återigen...var är kvalitetskontrollen...vem granskar plaggen innan de godkänns? Är det någon som gör det överhuvudtaget- ens stickprov???Japp, då mailar jag Folkart då....vill ha en som är korrekt: och så passar jag på att byta storlek också tror jag!Inside skall det vara, inte insibe. Lab är korrekt!69malin skrev 2009-10-16 21:33:22 följande:Jag tittade på bilderna på Odd Mollys hemsida och där står det "lab" så det är nog inte fel eller......
-
Humanity for all. Jag har det lite kortare i färgen magenta. Såå snyggt! Tyckte att det långa såg lite för långt ut...isako skrev 2009-10-18 20:11:48 följande:Töser!Vad är det nu de här underbara läderbanden heter och är det ngn som har bilder med dem på? Funderar på om jag skall ha det nya lite längre, eller det gamla lite kortare...
-
Tack för tipset! Jag klickade också!Bina skrev 2009-10-20 12:28:06 följande:Toddeloo... jag fann att Juniform har 20% på utvalda stickade plagg idag och i morgon ... dessutom har de fraktfritt Jag klickade
-
Gomorron! Vilken Barkarbybutik är det man kan hitta OM i? Är det Brands? Vi skall dit idag så jag tänkte kolla om man kan göra något fynd...
-
Bra, då vet jag att det finns en butik där iaf!Morty skrev 2009-10-23 10:06:17 följande:Skoj med shopping! Har varit i affären en gång bara men kommer inte ihåg vad den hette.Nu har jag bestämt mig ang. mina inköp. Voile s/s blouse åker tillbaka och likaså velourklänningen i almostblack från Campadre. Den passade jag inte alls i. Nu ska jag ge mig ut på jakt efter en voile dress istället.
Lycka till med voile dresshoppingen! Jag har en i chalk och den är uuunderbar! -
Sara Mia skrev 2009-10-23 10:37:21 följande:
Ja, det är Brands. Berätta gärna för oss andra vilka plagg de hade nu.Tack! Japp, jag återkommer ikväll! -
Usch, tror att jag köpt en kopia på Tradera... En l/s embroidered blouse.. Fick hem den idag och den känns liksom annorlunda. Texten ser inte riktigt ut som den brukar, ettan är annorlunda och tvättlappen är liksom plastig vilket mina andra mollysars inte är
-
Här kommer länken till auktionen jag vann... www.tradera.com/-ODD-MOLLY-Blus-Embroidered-Blouse-stl-1--auktion_100343549
Säljaren känns ju seriös tycker jag. Kanske är det bara jag som är nojig efter min pärs med den fejkade lovely kniten som jag vann på T också! Det köpet lyckades jag iaf häva utan neg omdöme och den säljaren är nu avaktiverad!
Det är svårt att se något på bilden i auktionen. Ska försöka lägga in närbilder i morgon så att ni får granska om ni vill! -
Hmm, provar igen att få med hela länken... www.tradera.com/-ODD-MOLLY-Blus-Embroidered-Blouse-stl-1--auktion_100343549
-
Nähä! Varför gick inte det då??
-
Puffig Pingla skrev 2009-10-24 09:45:43 följande:Hon brukar sälja helt ok saker så det vore märkligt om det var en kopia.Tack!SooJuicy skrev 2009-10-24 10:08:32 följande:Den på bilden är garanterat inte en kopia illafall.
Jag håller med om att säljaren verkar superseriös och mycket trevlig! Vad skönt, då kan jag slappna av... Jag har blivit helt kopienojig! -
Jag kom aldrig iväg till Barkarby igår. Lovade ju att skriva vad de hade där...
Idag skall jag iaf in till stan och tänkte gå till OMbutiken. Är det på Biblioteksgatan den ligger? Jag har inte varit där än, handlar mina Mollysar mest här ute i Nacka
Ska bli kul, har ju sett många fina bilder från butiken i alla era härliga bloggar! -
Tack!Duntoffla skrev 2009-10-24 11:41:55 följande:OM butiken ligger på Humlegårdsgatan. Bakom Sturegallerian. Rätt nära Massimo Dutti.Var i Nacka shoppar du OM? Best of brands och Jackie? Eller har du några fina tips? *från en Värmdöbo*
Jajamensan, Best of Brands och Jackie, men även Elviras värld i Orminge centrum som har mycket finfint! Förutom OM så har de även Humanity for all-armband, Noa Noa, Uggs o mycket mycket mer. Ofta hittar jag OM-plagg där som är slut i andra butiker sedan länge. Väl värt ett besök!
-
Ja, det är ett grymt trist centrum! Elviras värld ligger precis bredvid Konsum ut mot stora parkeringen. Om du ändå åker dit så passa på att åka rulltrappan upp till UNDERBARA leksaksbutiken Happies. Också mycket väl värt ett besök!Duntoffla skrev 2009-10-24 13:58:05 följande:Åh, ännu nämre! Där har jag aldrig varit. Ligger det inne i gallerian? Tycker Orminge är så jäkla trist men nu finns ju en anledning att åka dit.
-
nick name skrev 2009-10-24 21:16:49 följande:
Nån som sett en Hearted Tunic i stlk 1 el 2, almost black i nån webbutik tro?Hur är den i storlek, om man är en 1-2.a - vilken bör jag ta?Inte i någon webbutik, men Jackie i Nacka Forum har den i både 1 och 2 (hade det i förrgår iaf) . Ring o kolla om de kan skicka... Jag är en 1-2:a och har 1 på hearted tunic, så upplever att den är stor i stl... -
Frusna flickan skrev 2009-10-25 09:46:51 följande:
Har du lite byst är det inte läge att ta sin mindre storlek. Jag har oftast 3 ibland 2 och jag hade velat ha en 4:a på just denna fast 3:an sitter bra men lite trångt just över bysten. (har oftast d) Tycker ej att den är stor i stl.Men jag har också relativt stor byst, 75d, och tycker att 1:an sitter bra! -
Trollens mamma skrev 2009-10-27 10:50:53 följande:
Ni som köpt Uggs,vilken storlek ska man ta?Jag tänkte beställa från brandos,classic cardy svarta.Har både 37 o 38 i skostorlek,mest dock 38.Är de stora i storl?Jag har hört att de ska vara något stora i stl och att man bör ta en stl mindre. Det verkar inte stämma på mig! Jag har 37 i vanliga fall och tyckte att Uggs i 37 passade mig perfekt! Skulle köra på 38 om jag var du! -
Ja, som jag förstått det så är det spring 2010!smulan0 skrev 2009-10-28 09:18:19 följande:frågar igen: ingen som vet om det är vårkollektionen man ser på visningen på OMs hemsida? Eller är det haute couture? Ser ju ut ungefär som de vanliga kläderna??? Hoppas man kommer att kunna köpa de där underklänningarna och jeanskjolen!!!
-
fru vanheden skrev 2009-10-29 18:17:08 följande:
Och efter att ha läst här i tråden och alla bloggar så har jag nu också beställt en doily blus i powder..Den är ju så himla söt..Och ni som har voile short dress, ni bara måste prova med ett brett midjeskärp till..Det blev en helt annat klänning och så läcker men helt fantastiskt underbar som den är också självklart men man kan ju variera beroende på vilket humör man är på..På mitt me and i party igår hade jag den med bältet påTack för tipset! Det skall jag absolut testa till min i chalk! -
Var och provade ett par Pow byxor idag och HERREGUD vad snygga de var! Satt som gjutna på mig i stl 2. Åååhh, måste ha! Otroligt figursmickrande måste jag säga...