Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Ni som gillar Odd molly , Då kanske ni vet vilka webshopar som säljer detta märke ?

• MammatillO

Så Medium är 3?

Är dom stora i storlekarna ?

Frusna flickan skrev 2009-10-02 21:35:06 följande:

0-4
  • MammatillO

Tack

Får nog kila till våran butik som säljer mollysar imorgon och pröva men kan sätta min högra hand att dom inte tagit in dom 2 plaggen jag vill ha

Pokergirl skrev 2009-10-02 21:45:38 följande:
    0 xs1 s2 m3 l4 xl
  • MammatillO

Lovely knit och en tunika där det är broderat precis vid magen (vet inte vad den heter) men den är så vacker.

Pokergirl skrev 2009-10-02 21:50:23 följande:
    MammatillO: Vad är du på jakt efter? Det finns ganska mkt fint kvar i webshoparna, du har ju alltid öppet köp om du shoppar på nätet.
  • MammatillO

Åh nu har jag fått mina första OM plagg.

blev dessa 2

lovely knit och velour frill tunika med fjärilen bak

ena fick jag som födelsedags present i förskott , Nu är jag glad

• MammatillO

oj och jag fick min lovely knit idag i färgen royal :-s

as skrev 2009-10-03 14:48:56 följande:
    Men vilken tur att man inte har köpt några strumpor då! Jag har funderat men nu blir det absolut inte något köp!Hur är det med era lovely knits? Jag har köpt en i royal och dels så noppar den väldigt, men det är väl naturligt, men ska det liksom bli "flossig" under armarna, som om man borstat med en borste i armhålan på utsidan, efter 2 ggrs användning? Jag älskar den koftan och vill verkligen ha den men brukar de bli så på en gång? Ni som har revolution blusen- hur är den i storleken?
  • MammatillO

Vill ha byxan , men "min" lokala butik hade inte dom inne

hur är kvalitén på frill kläderna och lovely kniten ? vill ju inte att kläder som kostat över 3000:- ska gå sönder lätt, enda hon sa om kniten att försöka undvika att tvätta den ofta.

Stargirl skrev 2009-10-03 15:59:58 följande:
    Ja har på mig frill byxan idag bild finns i bloggen.
  • MammatillO

Japp , Får se till att kniten inte blir tvättat så ofta

Visst bor du i Sthlm? kan du isf tipsa om några butiker som har OM där?

förhoppningsvis åker jag med sonen till Uppsala i vår till sjukhuset där för kontroll och då hade jag och hans mormor tänkt att passa på att åka till sthlm också

Stargirl skrev 2009-10-03 16:07:27 följande:
    Du menar velour kläderna? Jag har velour kläder sedan flera kollektioner och alla är i toppskick. Likaså lovely kniten. Jag tvättar min lovelyknit kanske en gång i månaden. Men jag har inga i ull....bara i bomull.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2