Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Någon som har mått på nobless kappan?

• MammatillO

Vart tusan hittar jag mail adress till ajabaja kids? hoppas dom är till hjälp och om dom vet måtten på noblesse coaten ...

• MammatillO

Tror ni man kan ha OM's ärm värmare till noblesse coaten ?

Vill gärna ha "lite lilac" i både ärmvärmare och benvärmare men hittar in benvärmarna i den färgen

• MammatillO

inte*

MammatillO skrev 2009-10-18 21:22:01 följande:
    Tror ni man kan ha OM's ärm värmare till noblesse coaten ?Vill gärna ha "lite lilac" i både ärmvärmare och benvärmare men hittar in benvärmarna i den färgen
  • MammatillO

Fick lite mått på den ( även mailat ajabaja för att möjligen få mer exakta mått *S*)
    men det blir nog i färgen "choklad" och imorgon ska jag på stan och kolla i den enda butiken här som har OM om dom ev har en noblesse kappa hemma och kan pröva en sådan kappa istället och sen köpa över internet

Puffig Pingla skrev 2009-10-18 23:42:40 följande:
    Absolut. Oxå kan du ju toppa med scarf scarf i rosa på toppen
  • MammatillO

Jahapp då vågar man nog inte handla där iaf, Inte hittat nobless coaten i choklad färgen någon annanstans än där.*suck*

alias skrev 2009-10-20 10:58:30 följande:
    Grrrr ... läste precis i Oddefvas blogg om Ajabajas nonchalanta inställning när varor för flera tusen inte kommit fram. Jag kan inte kommentera i bloggen (man behöver ett konto som jag inte har, antagligen för att jag inte bloggar), så jag skriver här.Jag brukar handlar en hel del hos Ajabaja, och irriterar mig ibland på att de aldrig har fraktfritt och att de inte erbjuder faktura som betalningsalternativ.Alla andra webbshoppar (som jag handlat ifrån) skickar alltrid spårbart, med dhl, schenker eller rekat - men inte Ajabaja (tydligen, jag har aldrig reflekterat över det tidigare).Och nu vill de inte ta någon som helst ansvar för varor de skickat, och som inte kommit fram?Jag behöver väl knappast säga att jag ALDRIG kommer att våga handla av dem igen!!!Hoppas det ordnar sig för dig!!!Kram!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2