Inlägg från: Sue Ellen |Visa alla inlägg
  • Sue  Ellen

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Hello! Jag knep också en velourklänning på Campadre (eller vad det hette).

Hoppas nu den passar o att den e fiiiin!

• Sue  Ellen

Hej tjejer! Vill mest bara "presentera" mig: jag hette "Villemina" här innan, men har nu bytt namn (hela min profil e ändrad pga en gammal mailadress som jag inte hade lösenordet till... ).

Nu heter jag som min glammiga idol: Sue Ellen (Ewing, alltså ).

Funderar över varför Campadre har så lång leveranstid... Vill ju ha min klänning NU!!

• Sue  Ellen

fru vanheden skrev 2009-10-05 15:38:05 följande:

Äh, nu köpte jag iaf en velour klänning på camprade!!!Jag skulle ju inte, tyckte ju inte ens att den var så himla fin med tanke på pengarna jag ska spara till vinterns klollektion...Dumma dumma odd molly fingrar som inte kunde hålla sej i styr!!Ja ja, nu får den banne mej sitta urläckert på mej Men hur tänker jag egentligen??Igår snålade jag på T om en Angelina klänning som jag har velat ha länge för och idag bara klick klick så köper jag en velourklänning för samma pengar
    Hehe... Känner SÅ igen mig! Jag beställde samma klänning.
  • Sue  Ellen

fru vanheden skrev 2009-10-05 15:47:49 följande:

Så det är du Villemina Skönt att det inte bara är jag Läs mitt senaste inlägg!Du var inte på Donna då när jag var där och blev bortgjord??
    Haha, nä, jag var inte på Donna då.
    Jag hade reagerat precis som du, tyckt att det var hyfsat pinsamt!
    E lipbalmet bra?? Gillar asken men har aldrig sett det irl.
  • Sue  Ellen
    Morty skrev 2009-10-05 15:51:00 följande:
    Jag hade det på känn.......du skulle trilla dit!!!  Jag köpte oxå en i svart.

Hej! Som det kan bli, men det är inte lätt med alla desa jäkla lösen och koder till allt möjligt. Vill oxå ha min NU!!!
    Nä, det är en omöjlighet att hålla reda på alla lösen hit och dit!!
    Vi har (som tur är) 2 datorer, den ena (laptopen som användes nästan alltid) pajjade i helgen med alla lösenord, foton och mannens bokföring i...
    Nu är den inlämnad på "tömning" och vi håller tummar och tår för att i alla fall bokföringen ska gå att rädda (vi är lite dåliga på att säkerhetskopiera, det får man i nacken när nåt sånt här händer).

Helt OT, sorry!!

I alla fall: jag köpte också en svart (eller är den almost black...?) velour klänning. Tog den i storlek 3, hoppas den inte är alltför stor i storleken??
  • Sue  Ellen
    Mamma2001 skrev 2009-10-05 18:39:56 följande:
    Usch vad trista plagg det var på Campadre,hittade inget alls idag!
    Är det de enda plaggen av Odd Molly de har...? Jag trodde de hade hela sortimentet men bara "reade" vissa?
    Klickade hem en svart velourklänning och hoppas att jag blir nöjd med den.
    Om det skulle va så att den inte passar, kan man returnera och få pengarna tillbaka?

Surfar vidare till campadre nu för att läsa på!
  • Sue  Ellen

Sue Ellen skrev 2009-10-05 18:43:48 följande:

Är det de enda plaggen av Odd Molly de har...? Jag trodde de hade hela sortimentet men bara "reade" vissa? Klickade hem en svart velourklänning och hoppas att jag blir nöjd med den. Om det skulle va så att den inte passar, kan man returnera och få pengarna tillbaka? Surfar vidare till campadre nu för att läsa på!
    Ok, NU fattar jag hur det funkar!

Det är ju en hemmis med ENBART kampanjer och det går bra att skicka tillbaka varan om den inte passar. Känner mig nöjd!
  • Sue  Ellen
    Skrutteruttan skrev 2009-10-09 11:34:00 följande:
    Kolla inlägget jag fick i min blogg, man blir ju bara trött:

Anonym sa...
    om du tog dig själv i kragen och betedde dig som vuxen så skulle ni kunna ha en bättre bil, ett mer renoverat hus samt att barnen skulle kunna få semester utanför örebro...tänk såhär 2 mollyplagg är en resa för er vuxna i 2 dagarsedan är det ju bara att fortsätta så fattar du nog vart dina pengar tar vägen.bli vuxen och låt barnen få pengarna istället för att du skall svassa runt som en mollydocka och vara FIN för att du har "ha begär" på fina klädervisst barnen lider nog inte men tänk så mycket du SLÖSAR bort på dessa skitplagg...tänk omtänk tilloch rensa upp i röran för oftast ligger det något bakom när man gömmer sig i ett "beroende" och som du shoppingberoende...låt familjen få en underbar semester nästa sommar kanske utomlands eller du o maken på en kärlekshelg på gotland under vårenja, allt detta skulle kunna ordnas bara du slutade shoppaNÄ jag är inte avundsjuk jag tycker det är ÄCKLIGT att man är SÅ självupptagen som du är när man har så många underbara barn och make att ta hand om!
    Näe... Fy vad surt! Jag tycker i alla fall att du är hur cool som helst! Du har 5 barn och du ser fortfarande ut som 25, helt klart är det nån som är AVUNDSJUK!
    Att handla kläder behöver väl inte vara att man "gömmer sig i ett beroende"???? Det kan väl för h-ete vara en HOBBY?? Usch, vad arg jag blir på denna fega, anonyma person!!
    Bry dig inte! Du är jättefin och har en bra blogg!
  • Sue  Ellen

Provade en UNDERBAR klänning igår som bara etsat sig fast i min hjärna. Kan inte släppa den. VILL HA!!!!!
    Vet inte vad den heter, men det är (off kors) Odd Molly, den är i silke. 3/4-delsärm, snyggt paisly-mönstrad, MASSOR med tyg & vidd i den. Volangkant nertill.
    Suck... Varför kostar den 3300 !?!?!?!?!?!? Jag har inte råd.
    Bööööl.
    Ska på galej och försöker hitta nåt snyggt att ha på mig, VARFÖR provade jag den?? Jag kommer ALDRIG hitta nåt annat jag vill ha.
    Min budget för fest-klädsel är på 1000:-, så denna klänning går ju fet-bort.
    Vet ni vilken jag menar? Nån som kan länka till en bild?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2