Inlägg från: Sue Ellen |Visa alla inlägg
  • Sue  Ellen

Frusna flickan skrev 2009-10-15 10:42:14 följande:

Ja jag visste att det var den du menade. Jag vill också ha den men den är för dyr. Malou hade den häromdagen i "efter tio" i den färgen också.. JSå himla läcker!Jag minns ej namnet och jag orkar ej kolla upp det just nu men jag har för mig a one silk dress eller något (brukar inte gissa rätt dock)
    Hittade det precis: A1 Silk Dress.

Tack för ditt svar!!
  • Sue  Ellen

Hej på er!

Min Pleated denim skirt (jeanskjolen, asså ) har blivit för stor...

Undrar om det är någon här som har den i storlek 2 och som i så fall kan mäta hur bred den är i linningen? Alltså vad mäter den från sida till sida i linningen (när den ligger plant). Ja, ni fattar.

Kul att gå ner i vikt, men SÅ ledsen att min favvo-kjol är för stor. MÅSTE hitta en 2:a!!

(Ingen annons, vill bara veta mått!).

• Sue  Ellen

nick name skrev 2009-10-15 17:45:19 följande:

Sue Ellen skrev 2009-10-15 16:06:35 följande:
    40cm är den i stlk 2.Det är ju oftast trevliga bekymmer åtminstone, att den blivit för stor menar jag.
    Tack! Ja, den hade blivit perfekt. Jakten påbörjas!!!!
  • Sue  Ellen
    Sylt skrev 2009-10-15 16:34:25 följande:
    Sue Ellen skrev 2009-10-15 16:06:35 följande:
    Jag har samma problem. Funderar på att tvätta i 60grader.... kanske t om en liten torktumling
    Det har jag inte tänkt på. Men ja, det kanske man ska prova? Du först!!
  • Sue  Ellen
    SooJuicy skrev 2009-10-16 08:56:19 följande:
    Den beställde jag med, såg så härligt orange ut Undra när de  kommer, bettällde även multikoftan).
    Hej! Det stod leveransdatum 19/10 när jag beställde (jag klickade hem en svart velour-klänning och längtar nästan ihjäl mig!).
  • Sue  Ellen

Gomorron!!

Idag är det väl den nittonde, tjejer? Då kanske Campadre-paketen börjar dimpa ner i postlådorna...?

HOPPAS HOPPAS HOPPAS

• Sue  Ellen

Frusna flickan skrev 2009-10-19 11:37:58 följande:

Nej men de börjar väl leverera idag. Den 19:e stod det på min bekräftelse.
    Men åh, jag vill ju helst ha min klänning NU!
  • Sue  Ellen
    Mabimao skrev 2009-10-19 15:03:37 följande:
    Campadre har inte ens fått grejerna från Odd Molly ännu........... Så det lär dröja minst 3-4 dagar till........om det får grejerna i morgon vill säga......Börjar tycka att OM tappat greppet om det mesta denna säsong. Det är så mycket fel och strul.......Som att svära i kyrkan att säga det här kanske
    Man aaahhh! Vad sunigt!!! Jag som trodde det skulle komma IDAG!
  • Sue  Ellen
    Mabimao skrev 2009-10-20 18:35:52 följande:
    Jag trodde vi delade med oss i denna tråd.......... Själv har jag varit och shoppat en fantastisk underklänning till mina mollysar. Jag har lite svårt för siden, vill ha meterial som inte är helt stumt. Lite OT men jag är så glad att jag hittat en. Den är från "by Ti Mo"
    Hej hej! Du har ingen bild (eller länk) på underklänningen? Är på jakt efter en jag med!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2