Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del 2

isako skrev 2009-10-19 14:49:21 följande:
    Hmmm undrar hur lång tid det tar för oss som fick ett alternativt erbjudande på Compadre.. Är inget vidare duktig på att vänta... :-s
    Vad var det? Nyfiken......
  • Mabimao
    malinoski skrev 2009-10-19 14:53:51 följande:
    Fråga till er som har en 738:a jacka,Sitter ert yttertyg ihop med fodret längst ner på jackan?Fick precis hem min jacka och på min är det helt öppet nertill om ni förstår. Ser ut som att det ska vara så men jag tycker det känns lite märkligt.
    Skall vara så. Som ett foder som är löstagbart....fast det inte är det....
    Jag tycker det är bra... om det vore ihopsytt är det lätt att jackan får puckelrygg om fordet "hängt" upp sig på tröjan under...typ.....hoppas du fattar vad jag menar.
  • Mabimao

Campadre har inte ens fått grejerna från Odd Molly ännu...........
    Så det lär dröja minst 3-4 dagar till........om det får grejerna i morgon vill säga......
    Börjar tycka att OM tappat greppet om det mesta denna säsong. Det är så mycket fel och strul.......
    Som att svära i kyrkan att säga det här kanske

• Mabimao
    isako skrev 2009-10-19 16:34:07 följande:
    Nej, det är inte ihopsytt. Sitter fast på två - tre ställen men inte mer.

Vi fick årets velour dress till bliigare pris, tror 640 kr + 99 kr tillgodo på Compadre kontot. Bra deal enligt mig.

Vaa... *mutter mutter*Ja denna säsongen är ju rakt inte deras bästa om man säger så..
    VA? Klänningen? Då blir ju den billigare än den vi köpte!!!!
  • Mabimao

Kan inte nån som fått bild foga in den? Så vet vi och kan dregla eller inte.......

• Mabimao
    higher skrev 2009-10-19 22:23:38 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-10-19 21:30:21 följande:
    Och jag är inte så säker på att jag gillar rosa, tackade ja hur som helst. Om den inte passar mig så kanske du har lust att swappa, storleken är en 2:a?
    Kan du inte sätta in bilden från erbjudandet?
  • Mabimao
    isako skrev 2009-10-19 14:49:21 följande:
    Hmmm undrar hur lång tid det tar för oss som fick ett alternativt erbjudande på Compadre.. Är inget vidare duktig på att vänta... :-s
    Du kanske har en bild.....du beställde ju.......
    jag VET att jag är nyyyfiken!
    Men det varkar ju vara delade meningar om vilket plagg den gällde......
  • Mabimao
    SooJuicy skrev 2009-10-19 23:01:15 följande:
    Vilken bild är det du vill se?Apropå rosa velour så har jag den ceriserosa/mörkrosa velour hooded tunican från i våras och den är helt underbar. Den "grisrosa" velour tunican jag har från höstens kollektion spydde jag galla på först, men gillar den bara mer och mer för varje gång jag använder den
    På vilket plagg ert extra erbjudande gällde.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-10-19 23:32:40 följande:
    Jag vill oxå se!!! Show me pliiiiiiiiiiiiiisPs för dem som brukar spana på min blogg kan jag meddela att jag nu lagt ut bilder på mig i doily blouse. Den verkar ju vara ganska knepig att  hitta i webbshopparna.
    Jag säger som jag brukar
    Snyggve!
    Den var jättefin på. Har inte fastnat för den innan.
    Men det är ju som vanligt, jag lär vilja ha den när det inte går.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-10-19 23:55:18 följande:
    Näe, när jag såg den på produktbilderna fattade jag inte poängen med den. Sen hade tintinstyle den på bild med modell i förra veckan. Då gick det upp ett liljeholmens för mig. Är sååå nöjd.Men jag är fortfarande sugen på nefertiti blouse också. Den var så snygg på.
    Jag är för tillfället inte ute efter nå´t.........nå´t nytt.......letar mer gamla godingar och vill ha en angora mix long cardigan.......
    Längtar efter velour klänningen man såg en sneek peek av på Bina blogg för ett tag sedan, den på bilden var i rosa.......sååååååååå fin!!!!!!!!!!!!!
    Nu skall jag sussa och hoppas att det i morgon finns en bild på campadre -erbjudandet här så att jag får stilla min nyfikenhet.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2