Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Glömde klistra in länken oddmollylove.blogspot.com/

Sandra G skrev 2009-09-08 19:24:48 följande:

Är det nån här inne som har den här Odd Molly bloggen? Jag brukar gå in och läsa den men nu är jag inte inbjuden Om det är nån här som har den eller som är inbjuden till den, snälla kan ni inte fixa så jag får läsa den. Tack på förhand
  • Sandra G

Fick hem min Tenfold i brunt idag. Sååååå himla fin! Längtar tills det blir lite kallare så att man kan använda den och Lovely knit.

• Sandra G

Jag såg det. Jättefin.

Solskensmamman06 skrev 2009-09-11 20:59:28 följande:
    Såg ni att Laila Bagge hade en 327:a på sig i pre-viewen inför nästa vecka?
  • Sandra G

Är lite ledsen.
    Såg att min spoiler underdress är lite dåligt sydd mitt fram för man ser igenom sömmen. Kan man fixa det på nåt sätt?

• Sandra G

Ok, kanske ska ta med den till en tygaffär och fråga då. Tack!

Puffig Pingla skrev 2009-09-12 15:13:10 följande:
    Tydligen ett klassiskt problem med spoilern. Jag läste i någons blogg där en sykunnig person hade kommenterat. Hon hade tejpat med textiltejp (ingen aning om vad det är) och sedan sytt en extra gång. Tror det kan ha varit Binas blogg när hon hade problem med en sidentunika.
  • Sandra G

Jag har ju inte varit med här så länge men är nyfiken på vad ni ska göra på den här Molly-träffen det pratas om emellanåt?

• Sandra G

Aha, trevligt. Är ni många? Blir det OM butiken här i Stockholm då?

gambia90 skrev 2009-09-12 20:42:39 följande:
    ssshhhooopppppaaaa och umgås, lite mat också ;)
  • Sandra G

Jag har precis fixat en blogg och jag vet att många här har en så nån vänlig själ kanske kan hjälpa mig?
    Hur följer man en blogg? Så att man ser när den senaste uppdaterades och så?

• Sandra G

Ok, tack. Ska testa det sen. Jag har inte skrivit så mycket i min blogg än och inte om nåt speciellt. Den heter iaf sandragrondahl.blogspot.com

Duntoffla skrev 2009-09-13 10:24:45 följande:
  • Sandra G

Vad är det?

Stargirl skrev 2009-09-13 10:41:26 följande:
    Jag har en RSS feed på min blogg. Den använder man om man vill följa bloggen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2