Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Hur ser den ut? Har inte så stor koll

Duntoffla skrev 2009-08-28 21:42:47 följande:
    Jag är sugen på de plagg du köpt fast troligen bara ett av dem och i blått. Tror att S/s sitter bättre på mig. Är faktiskt lite sugen på Pontell me dress i svart men jag har nog inte råd med den ännu.
  • Sandra G

Jag tror att jag vill ha Almost black elelr mörkblå. Ska ringa dit imorgon när de öppnar, men är lite osäker på storlek.

Duntoffla skrev 2009-08-28 21:43:33 följande:
    Vilken färg är du ute efter? Det fanns rätt många kvar idag när jag var där (i olika färger)
  • Sandra G

Duntoffla:
    Såg du om de hade några spoiler underdress?

• Sandra G

Vad fin klänningen var! Vad kostar den?

Ja, jag tror kniten skulle komma i almost black, mörkblå och cherry om jag inte minns fel.

Duntoffla skrev 2009-08-28 21:47:29 följande:
    Menar du kniten? VIsste inte att de fanns i de färgerna
  • Sandra G

Är sugen på en spoiler att ha under mina toppar.

Duntoffla skrev 2009-08-28 21:54:25 följande:
    Ja, det fanns rosa, powder, royal, marinblå och brun vad jag kunde se. Tror att Pointell me dress kostade runt 2000 kr.
  • Sandra G

Hoppas att de inte är så stickiga. Jag vill så gärna ha en.

Bambiblogg skrev 2009-08-28 21:55:39 följande:
    Jag såg lovely knit i almost black på en av bilderna som bambi hade tagit idag i om-butiken. Tror ni att de är väldigt stickiga?
  • Sandra G

Så sant så. Jag sa det till min sambo också. Han har sin intressen o jag har mina.

Sara Mia skrev 2009-08-28 22:38:48 följande:

Min man vet att jag också jobbar och får lön. Han har andra intressen och mina är kläder. Så det blir ingen diskussion om det. Så länge räkningarna betalas och maten står på bordet måste man ju få ha lite kul också är mitt resonemang.
  • Sandra G

Då kanske det är lagom med en tank under light cotton embroided l/s?

• Sandra G

Idag har jag varit i OM butiken och shoppat. Tänk från 0 till 4 OM plagg på några veckor. Helt galet

• Sandra G

Aha, när var du där? Hade de mycket på Åhléns?

Puffig Pingla skrev 2009-08-29 18:39:27 följande:
    Oh, där var jag oxå idag. En liten snabbis förbi men jag handlade inget där idag. Däremot blev det en liten 327 i chalk på Åhlens city. NK börjar bli riktigt urplockat nu och på Mathilde var det apmycket folk när jag var där.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2