• Morty
    fru vanheden skrev 2009-09-07 13:42:07 följande:
    Och nu fick jag hem min tredje makeout blouse från Nelly och denna var också i Chalk när jag nu har beställt Chocolate TRE gånger!Vad ska jag göra???Ska skriva in till dem igen men jag pallar inte gå ner till posten IGEN med alla barn!Jag har liksom annat att göra också!Sen var inte rabatten på 50 kr avdragen och inte heller frakten!*sur sur*
    Meeen...är de helt färgblinda???? Verkar ju inte som de har någon Chocolate......
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    fru vanheden skrev 2009-09-07 14:20:37 följande:
    Jag fick ett svar nu från dem där de skrev att det var ju inte bra att jag fick fel färg och att de kan kompensera, ha en bra dag.det var allt...Jag svarade att jag inte orkar till posten en tredje gång och kan tänka mej att behålla fel blus för att slippa att strul som följer med om jag får en bra kompensation..Ännu inget svar på det..
    Vilka charmtroll.......NOT!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Snova skrev 2009-09-07 17:28:25 följande:
    * Angående Nylon Parka * Superkonstigt! Jag ringde Mollybutiken här i STHLM och de sa att den inte ska komma i chocolate och almost black. När man kollar hemsidan så finns den ju varken med i fall- eller winterkollektionen. Någon länkade till en i powder på Tradera och inte heller den finns med. Vad 17 ska man tro?
    Jag var hos en av mina lokala butiker och frågade förra veckan om 738 (är det samma jacka?) och då lbläddrade hon bland sina papper (svart/vita avtecknade OM kläder) och bland de sista hade hon då 738 och de hade beställt hem den i almost black och powder. Så jag hoppas på att jackorna verkligen kommer.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Upptäckte att min cherry light cotton emb. s/s har ett par av trådarna släppt i brodyren. Ska man reklamera? Har för mig att jag läst något om detta innan här i tråden. Har letat upp mitt kvitto ni iaf.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-09-07 17:52:17 följande:
    Japp. Är inne på min andra... Så deppigt.. (o bökigt för den som var snäll o lät mig köpa den..) Är ni som köpt nya väskan nöjda? Klickar nog hem en brun nu:)!
    Usch vad trist. Nu vet man inte om den finns kvar i storlek iheller men men...där finns säkert något annat skoj att lägga pengarna på isåfall........
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Snova skrev 2009-09-07 17:56:38 följande:
    De har nog dålig koll i butiken antar jag, tycker mig ha märkt det tidigare. Jo, de visste inte ens vilken make out blouse var en gång. Tänkte att det bara var den tjejen som var lost. Hon jag pratade med nu verkade ha koll men icke! Har mailat med Country Dreams nu som säger att den är på g!
    Ja, vi får verkligen hoppa på att jackorna dyker upp! Många som verkar vilja ha en.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    One skrev 2009-09-07 21:00:41 följande:
    OK. dum vaknar sent....någon som vet var man kan få tag i en makeout blouse i chocolate i stl2? Lätt desperat och har bestämt mig alldeles för sent....
    Har du nära till något Åhléns City? De kanske har kvar...
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    ccamilla skrev 2009-09-08 06:24:04 följande:
    Malin O, glöm inte bort designerforums OM udsalg!!!
    Nu blir jag nyfiken...har OM en salg i DK?

Idag ska jag åka och reklamera min 327 light cotton emb. Intressant och se vad de säger.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    malinoski skrev 2009-09-08 10:18:09 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-08 10:15:44 följande: Nu har jag provat att lägga ut bilder i mitt album. :)(Helt novis på bildområdet och fota-sig-själv-i-spegeln-tricket, så tyvärr inte helt rättvisa bilder på ett underbart plagg!)
    Blev ju nyfiken, men jag kan inte se ditt album. Du får nog gå in och göra det tillgängligt.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2