Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Soo Juicy- Gillar din mix av romantisk och lite tuffare stil i BT. Skitsnyggt! *skrattar gott åt din kommentar*
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-09-03 22:08:09 följande:
    Hello! Blev dyyyrt på Åhléns ikväll!   Men åh så mycket jag ville ha. Nu blir det till att prova och se vad som får stanna och vad som får gå! Soo Juicy- håller med Duntoffla- skrattade gott åt din kommentar!
    Var det ngn klubbkväll eller? Vad blev det för något?
  • Duntoffla
    Tabby skrev 2009-09-03 23:46:50 följande:
    hur var det nu..är Lovelier knit lika stor som lovely knit i bomull?
    Jag tycker att den är större i storlek än Lovely knit i bomull
  • Duntoffla

God kväll tjejer!

Äntligen helg! Underbart! Sitter här med ett glas rödtjut och är sugen på att shoppa.

Skrutteruttan- Vad fin cherryn är i BT! ÄR sugen på en till Lovely knit men ull funkar bara inte.

Vem undrade om Summer of 2007? jag har strl 2 i mina och jag har 2 i det mesta annat också. Tycker de är normala

• Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-09-04 19:18:45 följande:
    Jeeeeeeeeeeeez vad tråden blivit OT????? Barnvagnar och hårprodukter? Say what?
    Haha...trodde jag hamnat i Bugga-tråden först
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-09-04 20:19:29 följande:
    Men, vad lustigt, loggade in på mitt konto och nu satt mellanskillanden där från Folkart, glad!
    Trevligt!
  • Duntoffla
    freemind skrev 2009-09-05 10:13:41 följande:
    JA! Det är min bild.... blir SÅ trött på att folk "lånar" mina bilder. Mest less blir jag på att folk säljer sina kläder utan autentiska bilder. Tack! Du har bra koll på mina bilder :) Jag har mejlat säljaren får jag ingen respons kontaktar jag Tradera. Min är ännu inte använd då den är lite trång över bysten (ammar fortfarande lite).
    Sånt är så jäkligt tråkigt! Har också varit med om det. Tom så hade någon suddat bort mitt märke. Pinsamt ju!  Synd bara att Tradera är urdåliga på att göra något åt det. jag har mailat mina bilder och pratat med dem. Bägge gångerna har bilderna legat kvar tills auktionen var slut. Trist!
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-09-05 13:53:41 följande:
    Hallå! Nu är jag totalförvirrad. Jag visade ju upp Freedom blouse på bloggen igår. Sen ställde en läsare frågan om tofsarna i ryggen verkligen fanns där. Jag bara avfärdade stackaren med att det är väl klart att de är där. Sen när jag gick och kollade på blusen så nog katten satt där inga tofsar. De är med på OMs produktbilder men på tex Stayhard som tar egna bilder är de inte med. Långt inlägg och bilder i bloggen om detta parlorforpinglor.blogspot.com/ Är det någon som har koll på vad som hänt med tofsarna? Har någon tofsar i ryggen på sin freedom? Jag fattar noll.
    Skumt. Jag provade ju en blå i OM-butiken och jag är 99% säker på att det bara var tofsar vid ärmarna och inte upptill. OM måste helt enkelt ha ändrat sig. Men då bör de ju verkligen byta bilder.

Soo Juicy- Kan du sluta visa snygga saker i BT? Nu blev jag kär i scarfen/halsduken. Är den kliig? Vad kostar den? Skulle vilja ha någon uppiggande färg i höst
  • Duntoffla
    Toppenloppan skrev 2009-09-05 16:55:46 följande:
    Stargirl: TACK! Då får jag hålla mig tills nästa måndag, har de inte just den har de något annat!
    Och hittar du inget där har Åhléns City en hel del samt bra urval av storlekar. Det finns även butiker som Mathilde och Wink (Sturegallerian) som har OM
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-09-05 17:30:35 följande:
    Åh, jag måste belägga mig med köpförbud snart...Har precis klickat hem en 112 jacka i powder. Provade ju den röda på Smultrongården, tyckte den var rar...men när jag såg den i powder hos Ajabaja blev jag kär! Sedan blev det en Freedom blouse i royal också, att matcha min spoiler tänkte jag. På den bilden är det tofsar i ryggen så jag antar att de skall hänga med...apropå Pinglas frågor i tråden/bloggen... Idag köpte jag förresten en fin snäv kort kjol på Esprit, lite mullvadsfärgad, den var ursnygg till min blå Lovelier knit...OT jag vet, men bara som ett litet tips...Om man nu inte vill ha OM från topp till tå..
     Haha...mycket vill ha mer. Jag blandar mina kläder oftast. sen har jag helt enkelt inte RÅD att bara ha OM. DÅ måste jag nog byta jobb eller skaffa en rik man
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2