-
Jag det finns ju anledning att tro att de är oäkta helt klart. Den fejkkoftan jag råkade köpa var jättesnyggt gjort. Förstår inte hur de kan göra så fina lappar och loggor. Dock var det påsytt slarvigt och koftan i usel kvalitet men om jackorna t ex är omsorgsfullt gjorda och de har sytt bra så är det nog svårt även för oss Om-fantaster att se skillnad.Audrey Will skrev 2009-09-02 10:30:31 följande:Men var kommer alla dessa Vive la Difference vinterjackor ifrån? Det kommer ju nya hela tiden! Har någon suttit på dom i 3 år och beslutat sig för att hosta fram dom nu? Jag säjer inte att de är fejk, men jag förundras över att de helt plötsligt kommer fram i dessa mängder!
-
everyday long cardigan.. Eler nu blir jag helt trött i skallen, heter den så?Audrey Will skrev 2009-09-02 10:58:36 följande:Ja ärligt talat har jag svårt att tänka mig att dessa jackor skulle kopieras, de är ju från 3 år gammal kollektion. Jag tycker själv de är supersnygga, men det tar av någon anledning emot att buda på dom, det känns inte bra.Tror med att det kan vara svårt att upptäcka vissa fejks, t.o.m Odd Molly själva har ju varit osäkra på vissa plagg som skickats till dom!Vilken kofta var det du blev lurad på nu igen?
-
Allt är förlåtet ajabaja. Nu fick jag mina returpengar som kommit vilse pga att de knappat in två siffror fel. (Inte mitt fel) *glad igen
-
Åhh Nu har jag hämtat min lovely knit i almost black. Älskar färgerna för den passar till allt. Jag kan ha vilka skrikiga färger på tunikorna till som helst. Helst ville jag ha den blå också och den orange. Royal var också hemskt fin.... Cherry är urfin men ingen färg jag passar i har jag fått höra i veckan
Kunde inte heller motstå T88 smocken (som jag en gång innan ratat) i rött trots att den är lång i ärmarna och vid nertill. Ändrade plötsligt uppfattning om den. Blir fin att ha på julafton bara jag får lagt upp ärmarna på ett snyggt sätt. Tur att jag kan sy!
-
Ja herregud..SooJuicy skrev 2009-09-02 14:52:28 följande:Nu har jag beställt en lovely knit i royal oxå, herregu, nu har jag shoppat för nästan 20 lax senaste mån....i bara mollysar , så nu får jag tagga ner med shoppingen, annars blir det sura miner från maken. Får gömma undan lite för han eller låtsa att jag köpt billigt på tradera haha
Hoppas att inte "fel" personer läser det..... Jag tyckte att jag shoppat loss hårt men nu genast blev jag lugnare och eftermiddagens shopping tynger inte mitt samvete alls längre
Supersnygg i bildtråden förresten! Snygg UJ som skymtas också (om jag inte såg fel). Sålde min "gräsgröna" goding nyligen. Sorry OT! -
Såg många x-stitch i blossom idag. Ring Kålle och Ada i Gbg imorgon och kolla om den finns där och inboxa mig i så fallalias skrev 2009-09-02 17:36:42 följande:Jag blir galen.Var i OM-butiken i måndags, och shoppade - ingenting. Otroligt!Jag provade koftorna, lovely knit, tenfold knit, v-neck cardigan, angoramix long cardigan, everyday short cardigan, first lady cardigan ... alla i den där ullmixen som jag inte brukar klara av.MEN, de kändes allihop väldigt mjuka och gosiga, framför allt angoramix logn cardigan och first lady (som är ursnygg!).Jag lämande iallafall butiken tomhänt, nöjd över min ståndaktighet.MEN som så ofta när det gäller Odd Molly slår habegäret till när man minst anar ... Nu bara MÅSTE jag ha First Lady Cardigan i rosa, V-neck cardigan i almost black och angoramix long cardigan i grått.Och gissa vad? Jo, nu är min storlek slut nästan överallt. Efter träget letande har jag dock funnit angoramix och first lady, men är desperat på jakt efter vneck cardigan almost black i stl 4.Om ni snubblar över en sån är jag tacksam för tips! Ajabajas och Tintins tog slut innan jag han blinka, och OM-butiken har den inte i almost black.Har också kommit på att jag vill ha X-stitchen i blossom, storlek 3. Men nu är den också slut överallt.Varför är det alltid så?
-
Jag har stl 3 på denna men 2 på makeout, t88 smock (!!), check me blouse bla.. Även 3 på lovely knit och x-stitch. Hade ej kunnat ha mindre på denna. Den passar nog ej för stor byst.Audrey Will skrev 2009-09-02 17:57:51 följande:www.sidandsally.com/system/search/product_pop... (Top Frill)Ni som har denna - hur är den i storlek? Tack! Beställde precis en 2:a, men det fanns 3:a kvar också om jag vill ångra mig..
-
Men det kan funka.. För mig är just bysten problemet oftast... Hoppas att det går!Audrey Will skrev 2009-09-02 22:32:08 följande:Hmm.. jag pendlar också mellan 2 och 3, fast har typ ingen byst alls. Jag tror jag chansar på 2:an ändå. (om de nu har den kvar:()Tusen tack för svar!
-
Ang lagerstatus så är det inte så konstigt om en vara är slut i vissa stl och sedan efter några dagar kan det finnas en stl igen eftersom det kommer in returer hela tiden. Om det går igenom stämmer lagerstatus för det mesta.
New Yorker: vilken stl har du på x-stitch? Såg blossom i stl 4 på CD nyss. Dock ingen v-neck tyvärr..... Men det kan ju fråga på Kålle & Ada om du ringer im som jag sa -
112 tror jag. Kände mig gravid i 728a i nylonUllis 10 skrev 2009-09-03 08:14:27 följande:NU undrar jag en sista sak: vilken av de längre 738a o 112 blir minst ballong i profil tror ni?:)