Odd Molly - för oss inbitna del 2
SooJuicy skrev 2009-09-03 09:00:08 följande:
Missat vad ni har för strul med sid&sally, men jag höjer inte dem till skyarna efter en retur jag gjorde till dem. Tog ett herrans tag innan jag fick pengarna återbetalda, betalde med direktbetalning och de skulle sätta tbax på mitt konto. Flera mail, telesamtal och veckor innan de satt på mitt konto. De hade slarvat bort returlappen, mitt kontonr stod inte på den (vilket de gjorde) och även i ett flertal mail men det hade de inte fått fast de svarat på samma mail Han som skötte återbetalningarna va inte där, eller så gjorde han det bara på tisdagar. Ekomiavdelningen hade semester mm mm. Sedan hade de gjort återbetalningen flera gr oxå i hela vevan och skulle finnas på mitt konto, vilket de inte gjorde och oj, vi måste satt in på fel konto.....5gr?? Har inte haft problem med att på kläder lev därifrån och hon jag pratade med i telfon va jättetrevlig helatidenoch "hjälpsam", men denna nogåt snurriga historia gav en oseriös baksida av dem Håller med om att hon på Sid and Sally är käck och trevlig hela tiden men det hjälper ju ändå inte upp sånt strul som du beskriver....