Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Skrutteruttan skrev 2009-09-20 15:12:10 följande:
    Åh, hjälp mig någon...Jag funderar på UGG´s nu när det är rabatt på CD...Ni som har, vad tycker ni om dem? Jag har tyckt att de varit skitfula och så plötsligt en dag så WOW. Tänkte ett par i Chocolate..till check me andress t ex...eller till min mullvadsfärgade kjol och Jackan förstås, i powder...Visst köpte du ett par i veckan Fru Vanheden?
    Har ett par beiga från förra året och gillar dem, varma och sköna att gå i.
  • oOrosamarängerOo
    Frusna flickan skrev 2009-09-20 15:28:14 följande:
    Jag har 3 i ullen men kan ha 2 i bomull oc jag har hört att det är så för fler.. Den är ju liksom lite lösare den i bomull. Villemina: Båda är bra så ta den du gillar bäst till utseendet förutsatt att du kan ha ull. Tycke rje att den sticks och den i almost blck är himla snygg! Men 600 kr dyrare och lite varm inom hus.
    Jag har en i bomull och en i ull, båda i stl2 och ullen är till och med bredare i ärmarna.
  • oOrosamarängerOo
    villemina skrev 2009-09-20 15:27:21 följande:
    Jag hade en Lovely Knit i storlek 3 (bomull) som var alldeles för stor, därför vet jag att jag ska ha 2 i den istället. Har hört att ullen är mycket mindre, därför tänkte jag att en tre blir bra. Kanske inte skiljer så mycket? Hur upplever du dem?
    Jag tycker inte ullen är liten alls, skulle kunna ha en 1:a i den. Är ca 1cm bredare i ärmarna oxå en min bomulls knit.
  • oOrosamarängerOo
    NovaAlexandra skrev 2009-09-20 19:31:36 följande:
    men hon säljer flera stycken, det är skumt. och billigt.
    Flera stycket? Hon har ingen annan sån ute och har haft två såna tunikor?
  • oOrosamarängerOo
    NovaAlexandra skrev 2009-09-20 19:41:36 följande:
    ja, alltså så fort den ena såldes lade hon ut en ny, med samma text.
    Aha! Kan ju va så att den första köparen kanske drog sig ur? 
  • oOrosamarängerOo

Hos oss är det min man som tjänar bra och står för det mesta. Har själv föräldrarpenning, hög dock och det har jag som fickpengar. Sedan shoppar jag för sedan tidigare sparade pengar. Annars skulle jag inte ha råd att att köpa så mycket molly plagg. Är ju inte det enda jag köper utan köper flera andra märken oxå, ex gillar hunky dory, day birger at mikkelsen mm. 

• oOrosamarängerOo
    minSaile skrev 2009-09-21 10:30:50 följande:
    Hej hej...ursäkta att jag tränger på här men skulle gärna få svar på en fråga... Jag har gjort en retur till Country-dreams och nu undrar jag om ni varit med om att dom inte har fått returen? Jag gjorde en retur samtidigt till sid and sally och där har det inte varit nåt problem. Har bara skickat som vanligt brev och med tanke på att det är en odd molly parkas vinterjacka så kan den inte bara komma bort sådär... Tacksam för svar...
    Jag skickar oxå ALLTID rekommenderat när jag gör returer så man helt säkert vet vart det hamnar och att det hämtats ut! 
  • oOrosamarängerOo

minsaile: Varför ringer du inte och frågar om de har fått returen?

• oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-09-21 11:41:05 följande:
    Country dreams är den sämsta nätbutiken ever!!! Hatar dom. Kommer aldrig beställa från dem igen.
    Har du oxå haft strul med dem? Minns kajsans härva{#lang_emotions_undecided}
  • oOrosamarängerOo

Rekommenderat kostar ju bara 50:- extra, så försvinner väl skrymmandetillägget fortfarande på 12:- så blir 38 så är helt klart värt att betala för när man skickar dyrare grejer! S

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2