Odd Molly - för oss inbitna del 2

Tips till er som har småtjejer! Köpte en så söt klänning på lindex till lilltjejen, den blårutiga som skymtas på bilden. _Har en "odd molly lapp" nere i kanten där det står folklore. Perfekt att matcha men mamma molly
Tycker ni att jag står konstigt så beror det på att jag satt spegeln på golvet och håller den uppe med foten så den inte ska trilla fram
Varning för att skicka returer rekommenderat till campadre!!!!!!!!!!!!
Det gjorde jag, för ville va säker på att det skulle komma fram o inte bli strul, men det skulle jag inte ha gjort för de kan nämligen inte hämta ut det har flera mellanhänder mm. Efter att mailat dem kollinummret och undrat varför de fortfarande inte hämtat ut det, och att de måste ändra fakturan så jag kan betala den hör de av sig om detta och att de ska försöka lösa det på något sätt.
Nu ska jag bli ot med uggs igen. Har beställt två ugg cardy fran Brandos.se. Kunde inte bestämma mig för vilken färg, så tog ett par i creme (hur smart är det) och ett par militärgröna, va ju 10% rabatt oxå. Nån som har dem, lika snygga irl som bild?
Uppföljning av campadre returen. Senaste mailat från dem:
Jag har precis fått höra från min chef att en fullmakt ska skickas till fortus(vårt logistikcenter) och de kommer att kunna hämta ut rek.brev/paket på måndag senast tidsdag..........................
Puhh, så löser sig!!!!!!!
Såg att någon härromdan undrade om veranda coat, hur det är i stl.
Hade den i stl 1 (är 1-2 iom) och den är stor, väldigt stor i modellen.
Skulle absolut inte reg dig som undrade att köpa en 3;a om du är en 1:a, för jag kan ha den i stl 0.
Stargirl: Om det ska va länkar till era bloggar i ts, kan det inte då va med infon om vems resp blogg är oxå?