• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Stargirl skrev 2009-09-30 20:20:35 följande:
    Vilka fina grejer *avis* men jag har köpt en matta idag som kostade 2 x Molly blusar så jag är lite fattigare idag Jag räknar allt i molly dollars nu.en Mollyblus är värd 1500 kr (ca) bara så ni hänger med i uträkningen.1 x molly linne = 500 kr ca1 x mollyblus = 1500 kr ca1 x Molly klänning = 3000 caBara så ni vet..... Så 2 x mollylinne = 1000 kr
    hahahah niiiice. Men har blivit lite så jag med. Handlar iiinget annat än OM just nu. Hittade en supersöt kofta på lindex men sen tänkte jag.. 500 kr.. hmmm. det är en halv Molly blus. Gick hem o beställde Alpaca mix long cardigan för 1500 spänn  {#lang_emotions_sealed}
    Hade min matte lärare sett mig hade han tagit tillbax mitt MVG
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Tabby skrev 2009-10-01 13:38:13 följande:
    För någon månad sedan skrev någon att hon hade armhålsskydd på sina koftor. Vet någon var man inhandlar detta?
    ?!? Vad är det o varför har man sådana??

Förresten tjejer var köper ni era tvättpåsar ifrån. Hittar ingen!! som är stor nog o har min absoluta favvo (Makeout blouse) som är istort behov av en tvätt..
    Anna Paulita skrev 2009-10-01 17:44:07 följande:
    Åh, jag känner mig så sur! :( Jag vill så gärna ha den röd/gråa check med andress klänningen och nu finns en i min stl på Tradera, men jag har verkligen inte råd just nu. Vi åker snart till Teniriffa och jag måste verkligen spara mina pengar.Fan vad det retar mig. :( :( Hoppas verkligen jag hittar just den färgen när jag har mer pengar att spendera igen.*BLÄ*Ni andra som shoppar massor, har ni obegränsat med pengar eller generösa män? Jag är student och hur gärna jag än ville kan jag inte köpa mer än en plagg per månad och då är det ju det ENDA jag kan köpa också...
    Tradera, tradera o åter.. Tradera. Istället för att ge bortsakerna som jag gjorde förr så säljer jag nu dem på T. Barnens kläder, mina kläder, vagn, babysitter... You name it. Som student kan du sälja dina böcker tex 8500 bara i september..
  • isako
    gambia90 skrev 2009-10-01 18:05:17 följande:
    [citat]?!? Vad är det o varför har man sådana??Förresten tjejer var köper ni era tvättpåsar ifrån. Hittar ingen!! som är stor nog o har min absoluta favvo (Makeout blouse) som är istort behov av en tvätt..Biltema
    Biltema!? Ja där har jag ju rakt inte letat Perfekt tack snälla!
  • isako
    gambia90 skrev 2009-10-01 18:33:21 följande:
    Jättebilliga och säljs i 3pack. dvs 3 olika storlekar i en förpackning. Perfekt!
    Perfekt! Då blir det Biltema imorn, saknar juh min makeout blouse Vill ha fleeeer. Bjöd på en den "äldre" med fjärilar på Tradera. Vill ha strl 3. Där fanns en i rosa ny med lappar. Fick dock ge upp efter 1500 ..

Tjejer - Eller ni som har - har provat
    A-one silk wrap tunic. Hur är de i strlk om man som jag är 3/4 . Vilken skall man välja. Sin större strlk eller sin mindre? Hur är den i armarna? Är den tight i armarna?
  • isako
    Tabby skrev 2009-10-01 18:43:47 följande:
    Om man har te x ullkofta vill man ju inte tvätta den för ofta. Då ska det finnas skydd man kan sätta i koftans armhåla. Skyddar mot lukt och svett så det inte sätter sig där.Smart då hjälper det att vädra och inte tvätta plagg så ofta så det sliter.
    Aaaa. Ok Smart!
  • isako
    gambia90 skrev 2009-10-01 20:16:07 följande:
    Är det sant? Har en grön och en rosa i stl 4. Då kanske man borde lägga upp dem då för att få in lite cash ;)
    Ohh nya med tags? Fast eg är dom för stora.. ser ute som en fyrkant hihi svampbob fyrkant
    Frusna flickan skrev 2009-10-01 20:19:57 följande:
    Ja jag började också fundera.. Har ju en rose med fjärilar
    Strlk 3 kanske...
  • isako
    gambia90 skrev 2009-10-02 05:47:18 följande:
    [citat]Ohh nya med tags? Fast eg är dom för stora.. ser ute som en fyrkant hihi svampbob fyrkant nej, men väldigt fina, inga fel...men jag vet inte om jag kan skiljas från dem......
    Näää helt klart snyggaste från OM ever! Enligt mig iaf
  • isako
    Skrutteruttan skrev 2009-10-02 22:18:34 följande:
    Snälla Pingla, HUR gör man ett bildgalleri med mollysar i sin blogg? *ber snällt*
    Du måste skaffa dig Picasa. Ett webbalbum. Lägg upp bilderna i ett album och sedan väljer du anpassa, lägg till gadget - bildspel. Välj det aöbumet du lade upp - klart
  • isako
    Skrutteruttan skrev 2009-10-02 23:43:09 följande:
    Måste bara presentera min rykande färska blogg skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/Det har tagit mig hela kvällen och ändå är den jätte B, men jag SKALL lära mig och bli bättre. Till slut fick jag till det där jäkla bildspelet, tack Pinglan för tipset om Bina, det hjälpte mig halvvägs i alla fall!!!
    Men du har ju kommit en bra bit på vägen..
    Tips är att minska bilden med paint som du har i headern (längst upp) så att den inte äter så mycket utrymme.
  • isako
    Skrutteruttan skrev 2009-10-03 00:01:45 följande:
    Jo, men hur? I mitt paintprogram kan jag inte beskära bilderna  och mitt nero fungerar inte längre...Går det att göra direkt i bloggen?
    Nej öppnar i paint. Tryck ctrl och sedan W. Eller bild i menyraden sedan ändra storlek/snedställ. Där ser du ändra storlek. Prova dig fram med olika procenttal. Tänk på dock att det skall vara samma % i de båda översta annars blir den knas Bry dig inte om de två nedersta om du inte vill göra bilden sned.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2