Tabby skrev 2009-10-01 13:38:13 följande:
För någon månad sedan skrev någon att hon hade armhålsskydd på sina koftor. Vet någon var man inhandlar detta?
?!? Vad är det o varför har man sådana??
Förresten tjejer var köper ni era tvättpåsar ifrån. Hittar ingen!! som är stor nog o har min absoluta favvo (Makeout blouse) som är istort behov av en tvätt..
Anna Paulita skrev 2009-10-01 17:44:07 följande:
Åh, jag känner mig så sur! :( Jag vill så gärna ha den röd/gråa check med andress klänningen och nu finns en i min stl på Tradera, men jag har verkligen inte råd just nu. Vi åker snart till Teniriffa och jag måste verkligen spara mina pengar.Fan vad det retar mig. :( :( Hoppas verkligen jag hittar just den färgen när jag har mer pengar att spendera igen.*BLÄ*Ni andra som shoppar massor, har ni obegränsat med pengar eller generösa män? Jag är student och hur gärna jag än ville kan jag inte köpa mer än en plagg per månad och då är det ju det ENDA jag kan köpa också...
Tradera, tradera o åter.. Tradera. Istället för att ge bortsakerna som jag gjorde förr så säljer jag nu dem på T. Barnens kläder, mina kläder, vagn, babysitter... You name it. Som student kan du sälja dina böcker tex

8500 bara i september..