• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Morty skrev 2009-10-21 22:27:50 följande:
    Jag som precis bestämt mig näääästan för att köpa volie short dress. Vill så gärna ha en klänning/tunika. Kan man ha båda utan att tröttna tror du?
    Superfin till lovely kniten!! MEn hade nog också valt tunikan/klänningen
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    anjis78 skrev 2009-10-21 22:33:48 följande:
    Klickade hem den här preciswww.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10092...Hur är den i storleken? Rädd för att den blir för liten, men jag vill sågärna ha den. En 1a på 173 och 60 kg, låter lite tycker jag. Hoppas hoppasden passar.
    Rymlig i strlk. Jag kan ha en 3a och jag har oftast strlk 4a
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-10-21 23:32:43 följande:
    Den var jättefin. Synd bara att man i princip alltid måste ha linnen under OM kläderna då ge har rätt generös urringning Dags att knyta sig här go natt!
    haha Jo det är sant
    Natti natti sötis
  • isako
    Stargirl skrev 2009-10-22 19:43:09 följande:
    Min man och mina barn tycker jag ser ut som en chokladboll eller en sådan där cocos raket i min mys molly outfit
    hihi sötnosar Tyckte du var gör läcker!
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2009-10-23 19:45:08 följande:
    Prespring brukar släppas i december. Det kommer ett gäng smultronsöta blusar (viskade en söt fågel till mig.)
    alltså jag hade kunnat döööö för en tjuvtitt!!
  • isako

Nu har tantatn här kommit på att hon måste ha en check me blouse i rose i strlk 4a..
    Ngn som vet var det kan finnas en sådan?

• isako
    SooJuicy skrev 2009-10-24 09:11:40 följande:
    Tittade in i din blogg och fick syn på "rosa armbandet" och beställde ett sånt (fint ihop med humanity) och går ju en summa till cancer fonden.Tyvärr har de leveransstopp pga sjukdom står det, men beställde ändå.
    Ja visst var det fint! Enkelt men ändå vackert. Tyckte det var ett helt ok pris också faktiskt. Ohh vill också ha ett hunanity armband. Har du det "långa eller det korta" ?
    Puffig Pingla skrev 2009-10-24 09:48:30 följande:
    Jag håller med. Men jag vet inte varför jag inte riktigt klickade med den. Kände mig lite som Kicki Danielsson i den och det är inte riktigt jag. Tror den är lite för gullig för mig.
    hihi Du är för söt Hmmm då är det nog samma för mig tyvärr. Du o jag är rätt lika när det gäller sådant.
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-10-24 12:05:48 följande:
    Den är rätt stor i stl. Är du säker på att du beh en 4:a, att det inte räcker med 3? Jag hade en 2:a och den satt perfekt men har 3 i check me andress.
    aaa! Oki för det är den lite jag jämför med. Mina fetto armar får inte riktigt plats i check me andressen. Är ärdd att spräcka den så därför skall den snart åka till ngn annan lycklig människa.. Hmm, skall man kanske chansa på att beställa en trea.. *funderar*
    Stargirl skrev 2009-10-24 13:30:09 följande:
    Köpte den precis. Jag har funderat på den länge. Men slog till först nu. Tur för mig att det fanns kvar i stl *phuuuu*Ännu mer tur att min syster var villig att låna sin spoiler dress i färgen rose till mig i några dagar och den passar utmärkt till just denna blus. Kika i min blogg där finns en nytagen bild på blusen som jag ännu inte haft på mig.
    Ja jag såg den, supersnygg. Synd man inte är strlk mini som du Då hade inte behövt fundera så mycket utan beställt här hemmifrån. Frill blousen som du har på dig är också en sådan som jag upptäckt på senare tid. Får nog bli en sådan om jag hittar ngn med.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2