Jool76 skrev 2009-09-09 21:10:58 följande:
Jag har läst i denna tråden ett tag, men inte kommenterat - fast nu kan jag inte motstå längre! Jag har gillat Odd Molly i några år. Ibland har det varit lättare att stå emot mitt begär, ibland svårare. Men denna hösten har det varit olidligt - och det skyller jag på er, denna tråd och era bloggar! En sak jag t ex blivit besatt av, precis som flera av er, är att få tag på en Nylon Parker Coat i Almost Black. Ville dock gärna prova den, inte klicka hem den. Idag ringde jag två butiker för att fråga när den kommer - något jag aaaldrig trodde att jag skulle göra. Båda sa att den kommer om två veckor. Vid 5 idag gled jag på måfå in på NK och fastnade där lääänge. De hade just fått både det andra och tredje släppet och Parker Coat fanns! Den såg ut att vara slut i min storlek (2) men till min glädje fanns det en kvar på lager! HURRA! Jag kunde inte heller motstå en Scarf Scarf i grått och en underbar lila kantfärg, typ Royal? En 100 gr cotton jersey tee slank med också... Problemet är nu bara att jag även blev kär i Hearted tunic. Och vill ha ännu en Lovely Knit, i Royal. Och ännu en Tenfold knit, i brunt. Och en Indy dress. Och en.... Ja. Hur ska detta gå? Kan tillägga att jag släpptes ut från NK sist av alla när de stängt - kunde bara inte slita mig från provrummet!
Hahaha...man fastnar lätt när börjar prova allt.
God kväll förresten!
Ser att alla tokshoppar jackor nu. Är det bara jag som inte fastnat för nylonen? Blir så sur att Noblesse kappan ska kosta en förmögenhet. Why?