• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Stargirl skrev 2009-10-03 15:59:58 följande:
    Ja har på mig frill byxan idag bild finns i bloggen.

Suuupersöt! Förresten så är du skyldig mig 395 kr såg din söteböna med NS hood klänning/tröja och var bara TVUNGEN! att ha en sådan

Tjejer - Ngn av er som varit i Paris o shoppat OM? Ngn som vet ngt bra krypin?

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Jool76 skrev 2009-10-03 17:37:36 följande:
    En fråga till alla er som har jackan 738a - sticker ert foder ut vid ärmarna????? Det gör mitt, men jag vet inte om det ska vara så??
    Mitt var inte så i början men nu när den har "lagt" sig så har det börjat sticka ut. Tänkte ringa Anna på CD på måndag. *suck*
  • isako
    MammatillO skrev 2009-10-03 17:04:41 följande:
    Hur är continent x-stitch klänningen och makeout klänningen i storlekarna?har 2 i lovely kniten och 3 i velour frill tunikan.
    Makeoutklänningen ä har jag 4a i och den är precis men då är det boobsen som är "ivägen" Jag är annars en 3 - 4a 3 i lovely knit, makeout blouse & 4a i sommer of 2007, T88 buttondown etc.
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-10-03 19:17:01 följande:
    Jag älskar ju PAris och shopping där men har aldrig sett OM faktiskt. Brukar köpa skor där (och tintin samlarprylar). Ha så trevligt och njut av den underbara staden för mig också!
    Ohh Jag är Paris novis så jag vet inte alls vart man skall börja. Ngt tips. Har med mig sttooooora plånboken Har varit snäll mot gubben läääänge o tom finansierat mina OM o kidzens kläder med T pengar
  • isako
    Jool76 skrev 2009-10-03 19:25:07 följande:
    Tänker du ringa och be att få reklamera den???Jag har köpt min på NK, frågan är om de kommer anse det som ett fel för det ser ju inte sååå illa ut, även om det nu eventuellt inte är "rätt".!?
    Det är ju ett produktionsfel så det är inte frågan om.. Frågan om hur de tänker lösa det. Vill gärna ha min jacka så skräddare + rabatt på ett plag räknar jag kallt med..
    MammatillO skrev 2009-10-03 19:28:17 följande:
    Vill också fynda Mollysar på T , Men är så rädd att bli lurad och stå där med en fejk molly
    Kolla Katinkas blogg. Följer du hennes råd så är det inte sannolikt att du råkar ut för ngn kopia. http://oddmollybesatt.blogspot.com/
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-10-03 20:40:51 följande:
    Hmm....kostar inte dessa typ 549 kr nya eller har jag fel?www.tradera.com/Rosa-Odd-Molly-topp-tunika-Cu...inte min annons!
    Kolla här då.. Ännu värre..
    http://www.tradera.com/odd-molly-cupcake-longtop-strl-3-chalk-auktion_99816620
    Ej min osv..
    Babybalo skrev 2009-10-03 21:18:25 följande:
    På min sticker fodret också ut lite, ffa på den ena ärmen... Trist!
    Ja som sjutton!!!
    JuliaochNelly skrev 2009-10-03 21:28:56 följande:
    Är helt novis på OM jag med och vill också fynda på T men känner precis som du där
    Ohhh men du är ju perfekta storleken!! Vi 3-4 or betalar nypris ibland mer för bättre begagnat.. Nytt skall vi inte sncka om.. Fynda på på Tradera din fuskis *muttrar över långtradar arsle, gäddhängsarmar & basuckor som väger ton*
  • isako
    Morty skrev 2009-10-03 22:21:40 följande:
    Halloj i tråden!Idag invigde jag min jacka (738:an). Det blåser ju något kopiöst här nere. Den värmde skönt. Min son på 4 år sa -Mamma jag tycker din nya röda jacka är så fin! Helt sjukt vilka överpriser det blir ibland på T. Känner nästan ibland att jag hellre köper nytt för då vet jag att det är äkta samt att det är ju supersvårt att fynda. Ja, jag lyckas då inte iaf. Samtidigt så vill man ibland ha tag på något från gamla kollektioner. Svårt det där.....
    JuliaochNelly skrev 2009-10-03 21:46:01 följande:
    haha du är min idol  men jag är lite velig känns som om stl 2 blir bra i kofter & 1 i linnen och tunikor. Hatar tighta koftor
    hihi Ja men det skiljer sig rätt mycket mellan dom också. Vissa är ju tokstora i strlk. Men finns alltid ngn här som kan tipsa. Eller i bloggarna.

Morty - samma här. Köper nytt o är lugn i mitt köp. Får jag hälften tillbax när jag säljer den har jag gått i vinst enligt mig

• isako

Förresten! Vad sjutton har man för mössa etc till jackan i Dark red?? Tips? Passar inget vidare i gräddvit - vit. Är ju en blekfis..

• isako
    Duntoffla skrev 2009-10-03 22:56:10 följande:
    Hoppla! Nog för att den kanske är svår att få tag på men 1000 spänn?! Vilken söt son du har!Visst vill man ibland ha gamla godingar men en vit tunnare topp för ca 450 kr mer än vad den kostar i butik känns lite galet. Röd? Fast det kan ju vara svårt med samma nyans förstås. Är iofs säker på att du visst passar i gräddvitt.
    Heeelt galet juh!! Plus att den är typ genomskinlig så man måste ha antingen ngt under eller ngt över.. Nej tack. Diggar inte lager på lager!
    Tror du? Kanske har ratat det för tidigt.. Hmm får ner på stan o testa igen
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-10-03 23:02:30 följande:
    Jag gillar verkligen Cupcakes longtop (sitter i min dark powder nu) men inte för de pengarna. Japp, jag tror du kommer vara jättefin i det!
    Men är de inte genomskinliga? Kan du ha dem utan linnen o så under?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2