• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

MammatillO skrev 2009-10-03 23:30:29 följande:
    Hmm försöker klura på ett snyggt linne att ha till velour hooded tunikan , gärna ett långt och med spets som syns längst ner ( och då är det ett lång linne jag söker) finns det sådana i OM's plagg?
    Ja du har spoiler tank alternativt spoiler underdress. Tanken är lite kortare nedanför häften ca, underdress om duhåller ner handen så kommer den till fingertopparna ungefär. Bilder finns i min bt, ser du dem inte så säg till så "lägger jag till dig.."

Duntoffla & Sara Mia - Jasså! Då kanske man skall köpa en sådan iaf. Jag tycker de är skitsnygga men fegat ur då man sa att den var gensomskinlig. Skall man ta sin stora strlk eller den mindre?
    JuliaochNelly skrev 2009-10-04 08:52:38 följande:
    Måste fråga dig vad har du för stl i dina tunikor? Jag funderar på om jag ska ha 2 eller 1 nämligen har s eller m i vanliga kläder beroende på om jag vill ha dom vida eller inte. Sitter och funderar på om jag ska buda på denna www.tradera.com/Odd-Molly-390-x-stitch-dress-...
    Gumman hoppa den. Osäkert om den säljaren säljer äkta eller ej. Jag köpte en äkta lovely knit av henne, men har hört ryktas om andra som inte tror sig fått äkta plagg o hon svamlar som sjutton när man frågar henne. Dessa är nämnligen ett av dom plagg som det förekommer mest kopior på.
    JuliaochNelly skrev 2009-10-04 09:59:15 följande:
    Då passar jag på att fråga om denna med kopia eller intewww.tradera.com/Odd-Molly-grandmas-coat--aukt...
    Såååå fin! Inga kopior finns så vitt jag vet. Dock är de stora i strlk och "växer" med uppgiften. Tror absolut 2 blir tokstort på dig.. Skulle tippa en 0a kanske en 1a om du vill ha den löst sittandes.

Meinen gotten vad jag svamlar på.. Nåja..
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-10-04 10:22:25 följande:
    God morgon svammelfia Jag har samma i Cupcaken som i mina andra överdelar dvs 2. Visst är de ju inte heltäta men genomskinliga skulle jag nog inte säga i alla fall. Antar att det beror på vilken färg. VItt är ju för det mesta lite genomskinligt oavsett vad man tar. Jag har som sagt dark powder och alltid en hudfärgad BH under. Jag har sett den i Bronze i strl 3 på Shirtstory men tyvärr ingen grå
    hihi hej sötis. Perfa. Då skall jag lätt hålla ögonen öppna!
    JuliaochNelly skrev 2009-10-04 10:27:25 följande:
    Okej. Tack så mycket gumman. Jo jag fick ett varnings tips om henne nyss med. *HEHE* blev redan lite tveksam vid den rosa blinkande texten
    hahaha eller hur! Fiiiiiiiiiina jackan! Meinen gotten! Sälj gubben vet ja Köp jackan ist

Hmm märks det att jag är uttråkad kanske.. Miriam sover o Isak kollar på Robin Hood... lalala
  • isako
    JuliaochNelly skrev 2009-10-04 11:18:03 följande:
    hehe nää vem ska köra mig då  hehe nää då, själv ska jag klä på mig och få skjuts ut till rahaina Jag berättade för Nelly om isaks kommentar och hon tyckte vi kunde cyckla ner till er *hihi*
    hahah naaaaw sötis! Snart får du packa in henne i bubbelplast o skicka henne med bussgods hem till mig!
    Hälsa henne från mig!

Kolla in denna..
    http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=99031595

Inte min osv..
  • isako
    Tuffelisa skrev 2009-10-04 14:15:46 följande:
    Ingen som råkat stöta på en Everydag long cardigan i grått under dagen?
    Jo i vilken strlk?
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-10-04 12:47:12 följande:
    Jag handlar inte över mina tillgångar men det är ändå tjatigt att från samma personer höra "ännu en OM osv". Snart säger jag sköt dig själv och skit i andra eller svarar "och du har ännu en blus från HM etc" Saken är ju också att den som kommenterar mest har en hel del Esprit (tror jag)och dyl och det är ju inte heller gratis.Äh, nästa gång kör jag bara "Rich dont care"
    You go girl!!!
    Säger också numera drabbar ingen fattig, men håll du dig till H&M efter månader av att försöka bortförklara och ursäkta mina & barnens kläder (Molo, småfolk Po.p etc.)
    Jag handlar också H&M, Lindex etc men inte fan frågar jag folk om deras shoppingkonton o varför de spenderade 1500 på krogen den helgen?? *grrr*

Som ovan talar säger.. Har ett kanske på pappret "tråkigt" liv men har man två små barn och inte tycker om att lämna dem till höger o vänster för att jag skall få ut o festa, så blir det inte så mycket kostnader = mer pengar till shopping Me like.
    Inte röker jag eller dricker heller. Gubben har inget spelberoende  och vi bor tillsvidare i lägenhet... Ja.. Helt enkelt. Vill jag unna mig OM kläder, så har jag råd med det, men trist att man känner att man måste försvara sina hobbys. För det är ju det egentligen..

På tal o det om inget annat..

Miiiiiiiin!!! Wiiiieeee! Har letat som en tok!
  • isako
    Tuffelisa skrev 2009-10-04 15:34:29 följande:
    Storlek 3 som minst *hoppas hoppas*
    Förlåt. Jag som är ute o cyklar. Fick för mig det var angora mix lång cardigan.. fråga mig inte varför hahah
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-10-04 22:46:16 följande:
    Grattis! Nu ska jag gå och knoppa så jag orkar träna imorgon bitti.Go natt!
    ohh duktiga du!! Natti natti
  • isako
    EJLM skrev 2009-10-05 13:57:05 följande:
    Åh vad roligt att hitta en sån här tråd!Jag är också Mollyfrälst! Bloggar med dagens outfit där det allt som oftast förekommer lite mollysar=) Vill ha ALLT men det är jag nog inte ensam om=)kram Erica(ps om ni vill se mina outfitbilder finns länk i presentationer)
    Hej o välkommen!! *vinki vink*

Jag norpade en av de få 4or som fanns i svarta velour dresen. Är inte för velour annars, men me löööve fjärilen Så till det priset så är det helt ok. Skall ha svarta leggins höga strumpor från Twilfit med svart sammetsband o mina bruna nya stövlar. Kalajs!
  • isako
    Sue Ellen skrev 2009-10-05 18:48:06 följande:
    Sue Ellen skrev 2009-10-05 18:43:48 följande: Ok, NU fattar jag hur det funkar! Det är ju en hemmis med ENBART kampanjer och det går bra att skicka tillbaka varan om den inte passar. Känner mig nöjd!
    hahah Alltså heeelt ot men när jag såg ditt nick innan jag gick in på foumet under senaste inlägget tänkte jag hmm vad konstigt jag har inte varit inne där på hela dagen ju Kallas Sue Ellen på jobbet o det slog lite slint där haha
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2