• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

SooJuicy skrev 2009-10-24 15:27:41 följande:
    Har det korta i vitt, känns lagom långt. Gick tyvärr inte att beställa Fick mail från henne, Hej och tack för din beställning!   HildestamDesign har tyvärr drabbats av sjukdom, så för tillfället har vi inga möjligheter att behandla nya ordrar.   Ber om ursäkt för de eventuella problem detta kan skapa för Er.   Vi hoppas att Ni har förståelse för detta och återkom gärna med en ny order när vi har uppdaterat hemsidan med att vi tar emot nya order. synd, ville ju ha!
    Faaan!! Samma här Jag som varit så niprig o glad över det. *mutter mutter'
    Får ge mig ut på jakt efter ngt annat.. Eller kanske skall man slå till på ett sådant där fint som du har.....
  • isako
    TJEJER behöver snabb hjälp..

Ni som har Odd Molly Voile short dress Chalk.  Hur är den i strlk?
    Är en 3 - 4 (mer än 4a än en 3a ) Kan jag chansa på 3 eller måste jag ha fatt i en 4a?
  • isako
    malinoski skrev 2009-10-24 21:02:53 följande:
    Åå.. är det vårkollektionen som kommer redan i december??Jag har redan klämt och känt lite på den och den är helt ljuvlig!!!Nu blir det till att spara.. i julklappstider och allt.. hur ska det gå..
    näääÄ!! ohhh fusk!! Iiingen som har bilder? Håller på att ätas upp av nyfikenhet!
    nick name skrev 2009-10-24 20:41:50 följande:
    Jag är en 1-2:a och tog stlk 2 på denna. Jag borde ha tagit 1, så mitt råd till dig är att ta 3:an.
    Ohh *pust* Perfekt. Har redan klickat hem en 3a så hoppas att den räcker. Vill ju inte ha tältvarning o det är mina flabbo armar o boobies som brukar ställa till det för mig o det verkar ju inte vara ngn fara i den.. Hoppas jag iaf
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    nick name skrev 2009-10-24 21:15:23 följande:
    Den är snäll mot flabbiga armar och generös barm
    Göttans!
    nick name skrev 2009-10-24 21:16:49 följande:
    Nån som sett en Hearted Tunic i stlk 1 el 2, almost black i nån webbutik tro?Hur är den i storlek, om man är en 1-2.a - vilken bör jag ta?
    Har den inte själv, men har hört att man skall välja sin mindre strlk.
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-10-25 09:46:51 följande:
    Har du lite byst är det inte läge att ta sin mindre storlek. Jag har oftast 3 ibland 2 och jag hade velat ha en 4:a på just denna fast 3:an sitter bra men lite trångt just över bysten. (har oftast d) Tycker ej att den är stor i stl.
    ohh vad bra att jag såg ditt meddelande. Har letat efter en 3a. Då är det alltså en 4a som gäller. Men det är väl bara att fet glömma i stlrlk 4a.. Varför kommer jag alltid på mina kärlekar så sent!!? Samma med ungarnas kläder! Lagom till det är slut överallt kommer denna tantan på att hon MÅSTE ha en sådan.. *suck*
    SooJuicy skrev 2009-10-24 22:12:49 följande:
    Ajdå, tist:( du får köpa ett rosa humanity istället
    Ja får bli ett sådant. Har dragit mig lite för prislappen då det egentligen bara är en läderrem :D Men det är ju för en "good cause" så what the h*ll.. Men undrar vilken jag skall ta. Väljer mellan Humra & Humna..
    Jag vill ha en som är "champange färgad"
  • isako
    nick name skrev 2009-10-25 10:13:57 följande:
    Country-Dreams har en Almost Black i stlk 4 om du är intresserad.ej min affär etc.
    Hade önskat mig en chalk Får väll köpa dyrt på Tradera sen. Typiskt mig
  • isako
    Sara Mia skrev 2009-10-25 10:48:27 följande:
    Såg att de hade flera hearted tunic i chalk i "min" lokala butik (Gävle) häromdagen. Tror även att de hade fler på hyllorna. Jag kollade inte storlekarna så noga, men här där jag bor upplever jag att det inte riktigt är samma hype kring OM-plaggen. Ring gärna och kolla, för jag har tidigare frågat om de kan skicka och har fått svar att de kan det. Sivi shop 026-183132. Lycka till!
    Ohh!! Tack snälla rara!
  • isako
    Stargirl skrev 2009-10-25 10:32:27 följande:
    Kom in och hjälp mig med min packning!!!! Jag vet inte hur jag ska göra. HEEEEEELPwww.minmolly.se
    Hmm.. Skulle nog valt nr 3 alt nr 1 av bilderna.
  • isako
    Stargirl skrev 2009-10-25 12:19:07 följande:
    Gissade på att ingen skulle välja RL koftan Har en massa plagg som är bara provade men aldrig använda.Jag tror det blir nr ett eller nr 3. Kanske kul att ha med sig en klänning fast unoformskavajen är väldigt användbar att ha med. Den funkar som en jacka oxå. Ska lämna jackan i bilen. Det är ju så varmt där.
    hihi jag tycker de är snygga RL. Men kan bli lite väl märkesfixering ibland. Känns som man har på sig reklampelare med "RALPH LAUREN TITTA HIT" Uniformsjackan var också snygg. Speciellt snyggt att bryta ner det söta med lite tuffare
  • isako
    Stargirl skrev 2009-10-25 16:30:44 följande:
    Fast det syns inte att det är RL. Om man inte läser nooooga på emblemet. Jag gillar inte heller när det syns för tydligt.Taradiddle har fått flest röster, men jag tro ratt uniformskavajen får följa med som en extra jacka.
    Nej det var därför jag diggade den :D Den var ju mitt första hands val juh
    Mabimao skrev 2009-10-25 16:12:50 följande:
    Jag skall köpa en angoramix long cardigan och vet inte om jag skall ta chalk eller grå! Vad har man mest användning för? Är grå för mörk att ha som jacka på våren?Luddar de av sig mycket så att den i chalk inte går att ha till svarta byxor? Ser man slimmare ut i grå? Ni fattar tankebanorna?Hjälp mig lite.......
    hihi har haft samma tankebanor. För mig blev det grey och det är jag suuuupernöjd med. Den flockar av sig lite så det kan bli svårt med svart bomullsbyxor som suger åt sig. Välj din mindre strlk. Jag är en 3 -4 valde strlk 3. Hade kunnat ha strlk 2 på bredden men då hade armarna blivit för kort.. Hoppas du förstår vad jag menar
    Jag kommer att använda min massssor oavsett årstid. Snygg som myskofta men lika snygg som "jacka" när vädret tillåter
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2