• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Blossom1 skrev 2009-10-05 21:02:23 följande:
    Vilka är era favoriter i vinterkollektionen?Den enda som jag blev förtjust i på direkten var klänning 129 i chocolate, koftan cupcake var lite söt också. Men annars...Vad tycker ni om vinterkollektionen? Kanske tar ett tag innan man vänjer sig vid nya modeller.
    Mycket som är fint o mycket som är "inte en chans på jorden"   Men det skall ju finnas lite till alla ...
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2009-10-05 22:24:02 följande:
    Hihi, jag drog ju hem en oxå. Ska köra den både som klänning med OMs "standardunderklänning" och som tunika till stuprör.Sen jag såg Katinka i sin på mollyträffen förra helgen har jag varit på jakt efter en oxå serveras den såhär på silverfat. Me happy
    hihi naaaw men roligt att det fanns 4or. Tänkte när jag satt o väntade att det nog inte skulle finnas så jag vart positivt överaskad! Snyyyyygga som attans kommer vi iaf att bli
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2009-10-05 22:50:26 följande:
    Här på Binas blogg tex - Katinka är längst fram.
    Huuur sjutton gör du dina länka så där snygga??!?
    Även i bloggen mina är så grässliga.. www.xxxxx.xx
  • isako
    enlitenbitkaka skrev 2009-10-05 23:39:09 följande:
    Hejsan! Får man slänga in en fråga här? Lite nyfiken på om det där luddet i luvan på OM Nylon parker coat är avtagbart eller om man helt enkelt får leva med det
    Man får leva med det.. Var lite tveksam mot färgen i år, ville eg. haft som föra året lite mer vit. Men har fått 2 komplimanger för just "luddet" så nu är vi kompisar..
    MammatillO skrev 2009-10-05 23:19:23 följande:
    Hmm , kan privata säljare skicka iväg varan och då jag hämtar ut det och betalar så får hon pengarna ? har för mig att det går med Bussgods,schenker odyl.
    Men tror det är ok faktiskt. En säljare som accepterar avhämtning OCH garanti.. Kan nästan lova att den är äkta, plus att det inte lär vara ett plagg som blir kopierat då det inte har "varit rykande åtgång" på den. Så tror jag iaf. Kopiorna görs ju på de plagg som går mest. Kolla själv katinkas blogg om de som det finns kända kopior på. Alla är plagg som säljer som smör i solsken..
  • isako

Powerpuffpingla - Tack snälla & Sorry

Tjejer - Finns det verkligen INGEN som vet var jag kan få tag på Shanghai Varsity i strlk 4a?? Börjar bli smått depserat?! Har letat i 6 månader nu!! Vill ha ngn av dessa två. Oavsett pris egentligen... !

(Har fått tillåtelse att använda denna bild så snälla kopiera den inte)

INgen annons - Men många ögon är bättre än två

• isako
    Tuffelisa skrev 2009-10-06 12:44:29 följande:
    Har någn beställt från fittsandcompany.com någon gång? Jag har ju äntligen lyckats hitta min cardigan nu men hur säkert är det att beställa därifrån?
    Ivnäntar paket därifrån nu. Hoppas på att få det imorgon eller på torsdag. Supertrevliga på mailen (dock tog det 2 dagar innan svar) Men är du har ju alltid möjligheten att välja prioriterat paket om du är lite osäker.
  • isako
    Tuffelisa skrev 2009-10-06 16:48:26 följande:
    Jag fick aldrig något val än det som kom upp av sig självt i kassan. Menar du någon form av spårningsbart paket då?
    Ja det skall finnas så att man skall välja prioriterad - dvs spårbart. Men jag fick inte heller till det.. Hmm.. Men om du vill kan jag hojta till när mitt kommer.
    Puffig Pingla skrev 2009-10-06 18:37:35 följande:
    Men hoj, hade jag vetat att du fortfarande letade efter den så hade jag tjoat. Det har funnits både på T och på Blocket.Nåväl, håller ögonen öppna i fortsättningen.
    Ohhh nä Såg en vinröd häromdagen men inte min färg.. Är sååååå sugen på dessa o har hittat i alla helsikes strlkar utom just 4a! Har den i rose hängandes här hemma onvänd i strlk 3. Men den åker inte ut förrän jag hittat en 4a.. haha Kanske jag kommer i den när jag är 90 o en benget
  • isako
    fru vanheden skrev 2009-10-07 10:20:45 följande:
    I Know Men det går att beställa där men inte härFina är dem iaf
    Går att beställa men sen när de levereras.... Vinterkollektionen började skickas ut i förrigår. Lär ta ett tag innan hon kan skicka dem...
  • isako
    freemind skrev 2009-10-07 14:42:55 följande:
    Det var ju någon som undrarde över leveranstiden från Fitts & Company.Jag beställde den 1/10 och idag låg mitt paket i brevlådan En vecka var snabbt marscherat tycker jag... men så slapp jag ju tullen.
    Fan!! Det betyder att jag rök på tullen Beställde 30/10
  • isako
    freemind skrev 2009-10-07 16:08:36 följande:
    30/9?Isåfall behöver det ju inte vara kört. Beror ju lite på när hon skickade ditt paket.
    De skickade samma dag, fick mail om det Men blir det så blir det..
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2