• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Tjejer, snälla kolla på bilderna i min blogg o ge mig tips! velar så. Tror jag vill byta till en strlk 4a men är rädd att det blir för mycket bylsigt under brösten då.. volanger eller vad jag nu skall kalla det.. tyg.. ja ni fattar

http://sannibus.blogspot.com/

• isako
    SooJuicy skrev 2009-10-27 21:08:34 följande:
    Visst är den fiiin, har samma i samma färg Varför vill du ha större?Jag hade på mig min igår med fields of lace under. Knatade omgrång på stan med bebis och älsta tjejen och shoppade loss rejält. Hittar världens under baraste lurviga får/mocka väst från MilleK, tyvärr förstor för va slutsåld i min stl så blev inget köp, men när jag står och provar så känner jag hur folk i butiken sneglar på mig. Där står jag glad i hågen och provar förfullt med båda sidodragkedjerna nere Så hade jag gått omkring sen jag tog en ammningspaus pinsamt...not!!
    hahaha Japp har gjort en del sådana riktiga tabbar med. Värst var dock en gång när en expedit tittade menade på mig och mitt bröst. Då hade jag glömt att stänga amningstoppen ordentligt efter jag var klar så min fina vita amningsbehå syntes så fiint i glipan på den svarta amningstoppen... lalalalal

Tänkte större då det 1 inte alls ser ut som på produktbilden o kändes lite som "hon är en 44 wannabe strlk 40" och 2 inte vill riskera att den spricker i sömmar o så. Allaså den sitter inte tight tight så, men är ite Mollysarna lite "känsliga"??
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    MammatillO skrev 2009-10-27 21:33:11 följande:
    Ingen webshop som tagit in "Once in a lifetime coaten" i strl 3 ? eller så måste dom gått som smör i solsken
    Jo men de gick första veckan, kanske andra på de webbshoppar som inte är så välkända.
  • isako
    MammatillO skrev 2009-10-27 21:40:00 följande:
    jag skulle jaga en 4.a om jag vore du tvillingarna såg lite tajt åtsittande
    hihi ja, har bestämt mig för att beställa hem en 4a också så att jag iaf kan prova. Känner att jag inte till 100% känner mig bekväm o då vet ni själv hur det blir.. De blir så fint hängandes på sina galgar..
  • isako
    Morty skrev 2009-10-27 23:23:36 följande:
    Ja, det gör du rätt i. Om det inte känns helt 100 så är det lika bra att byta eller att struna i det. Som du säger så blir den bara hängandes i garderoben. Å det är ju himlans trist.
    ja speciellt med den prislappen då skalld et ju verkligen användas!
  • isako
    Mabimao skrev 2009-10-27 21:59:07 följande:
    Såg en på blocket idag. Man kan ju betala med paypal om man är osäker på säljaren...Vad kostade de när de kom?
    6000 kr
  • isako
    smulan0 skrev 2009-10-28 09:18:19 följande:
    frågar igen: ingen som vet om det är vårkollektionen man ser på visningen på OMs hemsida? Eller är det haute couture? Ser ju ut ungefär som de vanliga kläderna??? Hoppas man kommer att kunna köpa de där underklänningarna och jeanskjolen!!!
    Japp det är vår 2010 som visas. Vissa plagg kommer dock vara svåra att få tag på då de görs i begränsad upplaga, misstänker att klänningen Helena Christensson har på sig i slutet är ett exempel på ett sådant plagg. Pre spring kommer i December är det sagt. Jag själv väntar med spänning!
  • isako
    malinoski skrev 2009-10-28 11:00:10 följande:
    Auktionen gick ut för 8-9 dagar sedan men hon har 100% positiv feedback.Tycker det är så konstigt att de inte åtminstone kan höra av sig.
    Tyvärr är det mer och mer vanligt. Önskade att Tradera införde ett system där man kunde betyg sätta köparen också inte bara säljaren! I mina auktioner står klart och tydligt att betalning önskas inom 5 dagar. Men finns vissa som betalat efter dubbla och trippla tiden. Jag låter vinnar mailet gå ut. Väntar6 dagar. Mailar dem igen. Väntar några dagar, smsar. väntar en två dagar till sedan negativt omdöme - utan reson nu då det är patetiskt!

Prova att maila från annan adress. Skriv att det är sista varningen och hör du inget av henne innan morgondagen så lägger du ut det till färsäljning igen OCH lämnar negativt.
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-10-28 12:35:51 följande:
    Goddagens!Hemma krasslig idag med konstant rinnande näsa och huvudvärk.Tycker lite synd om mig själv så jag kanske ska shoppa ngt fint? Det borde väl pigga upp?
    naaaw krya på dig!
  • isako
    elma skrev 2009-10-28 16:41:08 följande:
    hejsan alla, var uppe på a6 (shoppingcentrat) här i Jönköping och såg till min förvåning att Fribergs hade 20% rabatt på kläder inklusive OM, men så skralt utbud...
    :o näää! Oki får åka dit imorogn då
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2