SooJuicy skrev 2009-10-27 21:08:34 följande:
Visst är den fiiin, har samma i samma färg Varför vill du ha större?Jag hade på mig min igår med fields of lace under. Knatade omgrång på stan med bebis och älsta tjejen och shoppade loss rejält. Hittar världens under baraste lurviga får/mocka väst från MilleK, tyvärr förstor för va slutsåld i min stl så blev inget köp, men när jag står och provar så känner jag hur folk i butiken sneglar på mig. Där står jag glad i hågen och provar förfullt med båda sidodragkedjerna nere Så hade jag gått omkring sen jag tog en ammningspaus pinsamt...not!!
hahaha

Japp har gjort en del sådana riktiga tabbar med. Värst var dock en gång när en expedit tittade menade på mig och mitt bröst. Då hade jag glömt att stänga amningstoppen ordentligt efter jag var klar så min fina vita amningsbehå syntes så fiint i glipan på den svarta amningstoppen... lalalalal
Tänkte större då det 1 inte alls ser ut som på produktbilden o kändes lite som "hon är en 44 wannabe strlk 40" och 2 inte vill riskera att den spricker i sömmar o så. Allaså den sitter inte tight tight så, men är ite Mollysarna lite "känsliga"??