Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Jag var ute på Bambis mollypromenad idag (stockholmcentrum).

I Om butiken fyndade jag till 70%!!!! Jag fick en gul jane loves terry tunic stl 4 och ett full emb. tank stl 3 (den med rosor) för 800kr. Jag är överlycklig. Jag kan inte fatta att det fina linnet fanns kvar till70%rean.

Det var någon ny i kassan som blev tillsagd av en annan i personalen att vi som handlar på rean inte skall få "silkespapper" runt plaggen eller de fina påsarna. Vi skall bara få plagget i en brun papperspåse ;) Vilka snålisar!

Åhlenscity var skittråkigt. inget nytt. Fanns lite frotte och commalinnen på rea.

Mathilde pkhuset var ok. Hittade en sådan där lila frilledtop som bambi och många här förespråkade men jag var för snål. Måste vara rean som gjorde mig till en snålis.

Mathilde bibl.gatan var tråkig. Fanns den där tjocka cardigan i royal . Blev jättebesviken. Tyckte de där cardigans var snyggare på bild än i verkligheten. Blir nog kopiorna från lindex istället. de var mjuka men inte värda nästan 2000kr tror jag.

• gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-08-22 19:09:51 följande:
    Åh, jag tog samma tur idag Undrar om det var dig jag såg stå oh dra i den gula jane loves terry.Själv köpte jag inte ett jota på rea. Allt till fullpris - plånboken gråter fortfarande.
    Vet inte? Jag hade på mig en svart 327 med rosa broderi, blå jeans. Håret i hästsvans och stora svarta solglasögon ;) Det var vid 14:00 någongång.
  • gambia90

en almost black 100gfrill och en i lila är nu beställd i stl 4.
    Minzo hade nämligen nyss lagt ut dem på deras sida!!!

;) Glad är jag!!

• gambia90

Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:38:06 följande:

Och tack! Det var rart. Jag känner mig alltid skitful........
    jag har DD, då är det kört för mig eller? Vill så gärna ha en sådan men om du har c-d och den sitter så bra på dig så kommer den nog inte passa mig ;(
  • gambia90

Sandra G skrev 2009-08-29 21:31:05 följande:

Brukar OM-butiken få påfyllning på sitt sortiment? Måste vänta tills nästa månad med att köpa en tank. Hoppas de finns kvar då. Kanske en makeout blouse också. Så fin!
    kan du inte tex köpa på postförskott hos ajabaja. Då har man 1 månad på sig att lösa ut paketet och då är du säker på att du får varan ;)
  • gambia90
    Kathrine skrev 2009-08-29 21:31:47 följande:
    HejHoppar in här. Var är det bäst att handla på nätet tycker ni . Har en del Odd Molly men jag köper dem i vårt köpcentrum och då gäller det förstås att man är där vid rätt tillfälle för att få rätt vara och storlek...
    ajabajakids tycker jag är klart överlägsen både i sortiment och service
  • gambia90
    Kajsan skrev 2009-08-31 09:12:03 följande:
    Galet fin!!
    Åhh jag vet! Fy fabian att det inte är nästa löning redan ;)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2