Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly - för oss inbitna del 2

jojoa75 skrev 2009-09-09 18:51:38 följande:
    såg att även Juniform har fått in jackorna nu, där står det att man ska välja en strl större om man vill ha kofta under.
    Typskt! Brukar inte kunna få plats med brösten i sådanaplagg som butikerna beskriver som något små i storlekarna,,,nåja,,,har iallafall beställt en 4:a så får man se...
  • gambia90
    Sommarbebben skrev 2009-09-10 14:52:05 följande:
    Lite OT - men är det någon här inne som är bra på Mulberry?Har hittat den här på T. men är livrädd att det skall vara en kopia. Vad tror ni? Vågar man buda. Hade ju matchat mina Mollysar så bra...www.tradera.com/HELT-NY-MULBERRY-BAYSWATER-CR...
    Fake!!!!!!
    Av den anledningen att INGEN säljer en äkta mulberry så billigt! De hade fått mer av att lämna den till pantbanken eller till riktigt auktion av auktionsverk!
  • gambia90
    alias skrev 2009-09-11 18:31:35 följande:
    Jgb är superbesviken. Beställde och betalade med kort den 9/9, och inte har jag fått någon jacka, inte.Och CD svarar varken på trelefon eller mail ...Jag är sur.
    Men det är ju bara den 11:e idag?
  • gambia90

Har börjat fnula på vad jag vill shoppa på mollyträffen.
    Min önske lista är:
    prova xstich tunikan och eventuellt köpa
    köpa velour svart robe
    eventuellt lite linnen
    kanske någon underklänning.......

ger inte vissa butiker rabatter om man är ett gäng med kunder som kommer tillsammans?

• gambia90

var det inte någon här som ville se bild på heartedtunic i almostblack?
    .Den finns på bild hos Minzo iallfall

• gambia90

Sandra G skrev 2009-09-12 20:42:04 följande:

Jag har ju inte varit med här så länge men är nyfiken på vad ni ska göra på den här Molly-träffen det pratas om emellanåt?
    ssshhhooopppppaaaa och umgås, lite mat också ;)
  • gambia90

jahapp då var det min tur.
    min ceck me tunic i chalk stl 4 har börjat gå sönder. dvs det sidenband som sitter i sidan har börjat fransa sig och släppa i sömmen.

Tvättad 2ggr! jag älskar den tunikan ju, mitt favoritplagg

• gambia90
    gambia90 skrev 2009-09-17 10:41:47 följande:
    jahapp då var det min tur.min ceck me tunic i chalk stl 4 har börjat gå sönder. dvs det sidenband som sitter i sidan har börjat fransa sig och släppa i sömmen.Tvättad 2ggr! jag älskar den tunikan ju, mitt favoritplagg
    Fick förresten ett blixtsnabbt svar från folkart!
    Vad duktiga de är på lösningar och reklamationer!
  • gambia90
    Morty skrev 2009-09-17 11:39:47 följande:
    Härligt när de sköter allt smidigt och snabbt = nöjd kund. Hur löste de reklamationen förresten? Jag har sett på min röda smock att bandet där bak 'hänger lite löst' så det är väl bara en tidsfråga. Jag köpte den hos Ajabaja.
    Hej jag fick välja:

antingen 20% tillbaka

eller

lämna tillbaka den

eller

20% rabatt vid nästa köp hos dem
  • gambia90

men vad fasen. Nu synade jag min jacka då jag skulle sätta på mig den. klart som fasen att sömmen bak är trasig och tråden "trådar upp sig".

det är det andra plagget som jag nu reklamerar. men jag vill ju gärna ha jackan men 2000kr för en jacka som jag måste laga/lämna in på lagning?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2