Inlägg från: Mamma till N o N |Visa alla inlägg
  • Mamma till N o N

Odd Molly - för oss inbitna del 2

One skrev 2009-08-23 15:00:51 följande:
    Fick precis möjlighet att hämta en hembudad 4 continenet- tunika i lila. Ni som har från Amore spare integritas kollektionen- hur ser det ut vid storlekslappen på era, bak i nacken alltså? Sitter det någon lapp om made in ...där också?Och, mitt ex är snett i broderingen på ena sidan på "kjoldelen" dvs det matchar inte i sömmen. Lite snett/snedfördelat broderi på varsin sida om det det lila bandet runt halsringningen också...Ska det vara så? För övrig så verkar allt stämma, och materialet känns som det ska. Kan man skicka till OM och få den kollad? Och hur gör man då i så fall- vem ska man kontakta?Fråga nr 2! Hur uppfattar ni storleken på check me endress-klänningen/tunikan? Jag tog min vanliga storlek men det var väldigt trångt runt överarmarna??? Kan absolut inte ha en större storlek för övrigt så jag blir lite ledsen i ögat...Sedan bara ett konstaterande kring höstkollektionen- det verkar som om OM ändrat halsringningens stil på alla blusar etc. T.ex. buttondown blir liksom lite fladdrig i halsringningen på mig, och jag är varken liten eller storbystad, och likadant med check me endress, fast lite mindre "fladder" där dock...
    Håller helt med om att dom är "fladdriga" Köpte både en buttondown o en check me andress men dom fick tyvärr åka tillbaka båda två....

Jag köpte en oäkta tunika på Tradera... Vad hette din säljare? Pm om du inte vill skriva ut namnet här! Vet att det är fler som "drabbats" av henne tyvärr.....
    Kanske dags att kontakta T för att få henne avstängd om det är samma...

// M
  • Mamma till N o N
    NovaAlexandra skrev 2009-08-25 15:49:34 följande:
    Det drabbar ingen fattig brukar jag säga så vet de att de inte behöver oroa sig.
    Haha! Ja, så kanske man ska svara! ;)
  • Mamma till N o N

hej tjejer!
    Nu har jag haft både en Checkme andress och en T88 buttondown här hemma på besök... Jag beställde 4:or men så stora dom var! (eller så har jag gått ner i vikt ;)) men det var nån annan som också tyckte T88 var stor i halsen..??
    Men checkme kändes väldigt "volangig".... inte riktigt min stil kanske.

Så nu har det blev det en Makeout blouse chalk och en Long cardigan i royal
    (båda 3:or)!!! Äntligen blev jag nöjd! Vilken underbar kofta!! Har bara använt den 2 ggr men fick komplimanger direkt! *kul*

// M

• Mamma till N o N

Hej tjejer!

Jag bara funderar på en sak... Jag har ju köpt Angora mix long cardigan, nr 528, men jag har ingen rosett på vänster sida vid knytbandet....
    Är det rosett på alla eller bara vissa färger? Jag har en royal (bild finns på bloggen)

Tack för hjälpen!

//M

• Mamma till N o N
    Mamma till N o N skrev 2009-08-31 22:15:33 följande:
    Hej tjejer!Jag bara funderar på en sak... Jag har ju köpt Angora mix long cardigan, nr 528, men jag har ingen rosett på vänster sida vid knytbandet....Är det rosett på alla eller bara vissa färger? Jag har en royal (bild finns på bloggen)Tack för hjälpen!//M
    Lyfter min fråga bara *blink*
  • Mamma till N o N
    ccamilla skrev 2009-09-01 09:49:18 följande:
    Ajdå!! Där fick jag mig en näsnypa då! Så då finns det inget att göra än att skänka den till bätte behövande Tråkigt, j-kla människor som ska sabba för en!!!!
    Kontakta Tradera och förklara läget. Om du ber riktigt snällt kan dom berätta varför kontot är avaktiverat! Ring dom istället för att maila, det gör alltid jag, du får du svar på en gång, mail kan ju ta veckor innan dom svarar på!

Annars gör du en polisanmälan! Men maila säljaren eller om h*n kanske har lämnat ett telefonnummer i sin profil??

Lycka till!!
  • Mamma till N o N

Fick hem min Check me andress idag... Blev såå besviken, modellen passar inte mig..... Bilder mm finns i bloggen!

• Mamma till N o N
    Mabimao skrev 2009-09-15 20:58:26 följande:
    Mamma till N o N skrev 2009-09-15 20:36:07 följande:
    Kollade på bilderna....är det att den blir kort? Jag tyckte inte om den på mig heller. 4:an för stor i hals och 3:an för kort. Blev för mycket tyg i kjolen för högt upp för att bli figursmickrande.Men på andra kan den se tokbra ut.
    Jag är nog för kort tror jag... ;) Den bli mer bred än lång på mig, känner mig lite "gravid" i den....

Som du säger på andra ser den otroligt fin ut!!!

shopaholicmamman.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2