Inlägg från: Sara Mia |Visa alla inlägg
  • Sara Mia

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Snova skrev 2009-08-17 16:55:10 följande:
    den finns ju i chalk nu!Ny fråga:Vet nån om den fanns i chalk i våras? För visst var mönstret annorlunda då? Fjärilar bl.a. har jag för mig.
    Snova: Vårens makeout blouse med fjärilar verkar finnas kvar i chalk på www.lejonhuset.se fortfarande. Tyvärr verkar det också vara fullt pris (999 , men man kan ju alltid ringa och kolla om man är intresserad. Strl 2 och 3 ska finnas enl. dem. det borde vara dags för dem att sätta ner priserna lite kan man tycka.
  • Sara Mia

Nu säger jag godnatt. Ska upp och skjutsa sonen till uppropet imorgon bitt. Inte så tidigt, men ändå... Vi hörs

• Sara Mia
    Duntoffla skrev 2009-08-18 21:41:00 följande:
    Är det ngn butik som har fraktfritt?
    Smultrongården/ www.estiliodesign.se har alltid fraktfritt på Odd molly oavsett vad du köper. dessutom är de mycket trevliga att ha konatkt med. Man kan inte beställa direkt över nätet, men man kan kika vilka plagg de har och maila eller ringa så får man fin service.
  • Sara Mia
    Tejja skrev 2009-08-19 08:47:57 följande:
    Här hittar jag visst till en tråd för mig!Tänk att det finns trådar för allt här på FL! Och visst finns här lite bekanta ansikten oxå. Jag hittade en top i en butik i somras men den fanns inte i min storlek, så nu letar jag med ljus och lykta efter den. Kanske kan någon hjälpa mig? *hoppas*Storlek 2 letar jag efter. www.tradera.com/Odd-Molly-tunika-blus-bomull-...(såklart inte min auktion...)
    Den finns på www.zoovillage.com i strl 2 om jag inte nyss såg helt fel. Tyvärr är det inte rea, men om man söker något med ljus och lykta kanske det är OK ändå? Lycka till.
  • Sara Mia

Enligt maken, som har koll på Dagens indutri går det sämre för Odd Molly. Hur är det därute? Har vi kommit av oss i shoppingen?

• Sara Mia
    Tuffelisa skrev 2009-08-21 19:41:31 följande:
    Är det många här inne som traderar ut sina mollysar? Jag tänkte sälja ett par stycken och behöver råd. Vilka dagar ni tycker saker säljer bäst, fredag eller söndag?Tack på förhand!
    Jag satsar på söndagar. Fredagar är det större risk att folk har annat för sig och inte kan vara med och "hugga" i sista minuten. Men det är min teori.
  • Sara Mia

Vet inte om det är aktuellt för någon just nu? Men för bara någon dag sedan var det flera som sökte 327 light embroidered i cherry med viss svårighet. Just nu finns den i strl 1-4 hos en svensk när butik som heter, Inne brandstore:
    www. innenetstore.jetshop.se/.
    Så hugg in om någon saknar denna pärla. De hade lite annat OM också.

• Sara Mia
    jojoa75 skrev 2009-08-22 12:06:21 följande:
    om du menar 100 gr frill top som finns i vitt, almost black o cherry (tror det är den du menar, men har för mig att det är nån annan som heter liknande, har inte koll än..) som har lite volang fram vid bysten så har jag nyss fått hem cherry och den är underbar! lite som vin, lite vinröd liksom, superfin! Den är inte riktigt röd som tomteröd.
    Instämmer! Jag har den också i cherry. Beskrivningen ovan stämmer bra. Det köpet kommer jag aldrig att ångra.
  • Sara Mia
    jojoa75 skrev 2009-08-22 12:03:08 följande:
    Hur är great day tunic i strl?
    Normal tycker jag. Fast jag har endast den i ull. Vet ej om bomulls-varianten är större. Kan ju vara så om man tänker på Lovely-knit koftorna.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2