Inlägg från: MrsFreckles |Visa alla inlägg
  • MrsFreckles

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Sandra G skrev 2009-08-29 17:53:56 följande:
    Idag har jag varit i OM butiken och shoppat. Tänk från 0 till 4 OM plagg på några veckor. Helt galet
    Samma har! Fast har bara fatt hem tva av fyra an! Sa kul att ha hittat nagot nytt lite OM piggar verkligen upp. Men som sagt, nu ar det kopstopp for ett bra tag...
  • MrsFreckles
    fru vanheden skrev 2009-09-01 13:17:13 följande:
    Kanske de kunde skicka?Annars hittade jag blusen här på denna sidan..Är det någon som har beställt därifrån?www.shopatnola.co.uk/odd-molly-8-c.asp
    Jag har precis fatt min 100gr frill darifran, snabbt och smidigt, men jag bor ju i UK ocksa! Nojd!
  • MrsFreckles

Haller med om att Odd Molly ar farligt, riktigt farligt - VISA-kortet darrar

Vet nu har diskuterat detta innan tror jag men ar det nagon som vet om det ar nagra lovely knit kvar i bomull nagonstans? Folkart har en i trukost men star att det ar slut pa lagret? Ull lockar inte, det blir inte sa kallt ar i UK och pa kontoret blir det alldeles for varmt med ull...

• MrsFreckles

Vad trist med alla kopior som florerar darute! Tanker halla mig till vanliga web-shopparna tror jag. Eller byta med nagot annat OM-fan!

Nu har jag blivit lite kar i Check me Andress klanningen, den i chalk. 82an i bildtraden sag sa himla fin ut! Men har ju kopstopp...

• MrsFreckles

Oj vad det skrivits! Ang Molly som fluga - har i UK verkar inte manga ha koll, och jag har blivit besatt/inspirerard av OM pgr av denna traden Tycker verkligen om kladerna och det var dags att hitta nagot nytt! Tycker kladerna ar ganska tidlosa samt har karaktar, det ar sadana man tycker om lange - sa kanns det som. Hade pa mig min velour frill idag for forsta gangen, pa jobbet, med svarta tights och Mary Janes, kande mig fin, och klanningen ar sa skon!

• MrsFreckles
    Audrey Will skrev 2009-09-03 21:54:26 följande:
    Åh, låter som en urgullig outfit! Velourfrillen ser fantastiskt mysig ut - vill ha! Förresten, är det London du bor i?
    Japp, det ar London. I kladvag finns det ju hur mycket som helst men maste saga att det ar nagot speciellt med skandinavisk design 
  • MrsFreckles
    Audrey Will skrev 2009-09-03 22:07:43 följande:
    Har du varit inne på JM Beaton på Ledbury Road W11? Sist jag var där, i vintras, sa de att de skulle ta in mkt Odd Molly. (har själv bott i London i många år )
    Tack for tipset - det ska skriva upp! Jag ar dock en hangiven "klick-shoppare"
     Skont att slippa ga runt i affarer och trangas...Men ibland ar det forstas kul, om man far lamna man och barn hemma
  • MrsFreckles

Fick hem min T88 button down i blatt igar, sa fin! Hade pa mig den idag och min man kommenterade att den var bade fin och ovanlig, han brukar inte notera annars vad jag har pa mig En 3:a satt bra over bysten, men liiite stor annars men det far ga, kan inte ha mindre just over bysten. Nu vantar jag pa min Check me Andress dress och Check chalk shirt Sedan far jag vackert vanta till var-kollektionen tror jag

Tycker det ar fint att blanda lite olika stilar, marken, gammalt och nytt!

• MrsFreckles
    Stargirl skrev 2009-09-05 17:57:05 följande:
    Men ska du inte ha ngt från vinterns kollektion
    Skulle vara den dar ljusturkosa koftan da
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2