Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Duntoffla skrev 2009-08-17 22:20:17 följande:
    Go kväll!Sommarebebben- Gillade din kombo. Vill ha fler longtops, de är supersköna!Sitter här och packa Tradera-paket. Trist men kul med mer Molly-pengar.Jompa- ser att din frill också får vandra vidare Jag tyckte faktiskt också att jag såg gravid ut i den. Tror det berodde mkt på att den var rätt kort. En längre tunika med volym är lite bättre. Nu slutade liksom blusen vid höften precis.
    Och jag hann nte med att buda på den rosa som jag är kär i.. Kom hem en halvtimme för sent
  • Frusna flickan

Flickor, jag behöver hjälp.. har någon sett check me mönstret live i rose. Jag har ju redan blusen  chalk *älskar men nu funderar jag på en andress i rose. Är det svart eller blått på? De hade bara chalken i butiken jag var. Jag vill att den ska funka till mina bruna primeboots men det är tveksamt.........

Dagens fynd (OT). Ett par blå chinos från herr (fast det står uni på lappen). Lite slappa sådär. På dockan satt de snyggt matchade med en rosa livealot. Jag blev kär i hela outfiten men det blev bara byxan då jag har svårt för att ha flera tunikor i samma färg. Eftermiddagens outfit blev alltså marinblå chinos med rosa makeout blouse från vårens kollektion - perfekt färgmatchning! Byxan är även super till comma top  chalk med blå everyday cardigan så det kanske blir imorgon

Ursäkta mitt prat.. Denna tråden är ju livsfarlig. Man blir ju ännu mer besatt.

• Frusna flickan
    Bambiblogg skrev 2009-08-18 18:17:59 följande:
    Bambi provade en rosa andress har jag för mig... den är himla prisvärd den klänningen!
    Ja det gjorde hon har jag också för mig.. men man ser ej om det är blått eller svart på rutorna.
  • Frusna flickan
    Ugglan71 skrev 2009-08-18 17:45:14 följande:
    Mamma till N o N skrev 2009-08-17 21:19:49 följande: Har du testat 3? Jag upplevde de som ganska stora i stolekar. Jag köpte en i grey i storlek 1 och tycket den var ganska stor...
    Jag tycker ej att den var stor. af inte om man har lte större byst. Jag som ofta har två måste ha tre på den. Den var även trång  ärmarna tycker jag.
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-18 21:41:00 följande:
    Är det ngn butik som har fraktfritt?
    Har inte "favoriten" CD det över ett visst belopp eller har de slutat med det?
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-18 21:46:55 följande:
    Haha...egentligen är jag sjukt snål Köper kläder för tusenlappar men muttar över frakt
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2