Odd Molly - för oss inbitna del 2
One skrev 2009-08-23 15:00:51 följande:
Fick precis möjlighet att hämta en hembudad 4 continenet- tunika i lila. Ni som har från Amore spare integritas kollektionen- hur ser det ut vid storlekslappen på era, bak i nacken alltså? Sitter det någon lapp om made in ...där också?Och, mitt ex är snett i broderingen på ena sidan på "kjoldelen" dvs det matchar inte i sömmen. Lite snett/snedfördelat broderi på varsin sida om det det lila bandet runt halsringningen också...Ska det vara så? För övrig så verkar allt stämma, och materialet känns som det ska. Kan man skicka till OM och få den kollad? Och hur gör man då i så fall- vem ska man kontakta?Fråga nr 2! Hur uppfattar ni storleken på check me endress-klänningen/tunikan? Jag tog min vanliga storlek men det var väldigt trångt runt överarmarna??? Kan absolut inte ha en större storlek för övrigt så jag blir lite ledsen i ögat...Sedan bara ett konstaterande kring höstkollektionen- det verkar som om OM ändrat halsringningens stil på alla blusar etc. T.ex. buttondown blir liksom lite fladdrig i halsringningen på mig, och jag är varken liten eller storbystad, och likadant med check me endress, fast lite mindre "fladder" där dock...