Anna Paulita skrev 2009-10-04 13:05:46 följande:
Jaha, sorry. My misstake! ;)
Haha...inte lätt att hålla koll på alla här inne

fru vanheden skrev 2009-10-04 13:15:27 följande:
Handlar absolut inte heller över mina tillgångar... Vi lever bra men det är skillnad om man får en glad komplimang eller en komplimang som känns som om de sen snackar skit bakom ryggen eller liknande. Eller när man får höra osanna rykten som jag har fått höra om hur vi byggde vårt hus tex.. Att man känner att man ska behöva ursäkta sej.. Sen kvittar det om jag får till en bra kommentar tillbaka eller inte.. De har kvar sina åsikter ändå vad jag än säger.. Om någon jag träffar har unnat sej något fint tycker jag att det är roligt för dem, skulle aldrig slänga ur mej en dum kommentar eller nåt
Ja, man väljer väl själv vad man vill lägga pengarna på. Men det är den svenska avundsjukan.
Mamma till N o N skrev 2009-10-04 14:02:03 följande:
Jag får också sådana kommentarer på dagis.... Jag vill att mina barn är snygga o rena ut när vi är ute. Men det kan väl inte bara vara jag som vill det? När jag kom med min angora cardigan häromdagen och skulle lämna dottern tittade dagisfröken på mig o frågade: -Är inte det en sådan där Odd Molly? -Jo, sa jag det är det. -Ja ja det ska bara vara märkeskläder här svarar fröken då...... Sååå onödigt. Min dotter har mycket Pop, Molo, Meandi, mm men jag lägger hellre pengar på lite dyrare kläder som håller än Ullareds grejer. Jag säljer även ALLA urväxta kläder efter barnen och sådant som jag inte använder längre..... Blir ledsen över att folk har ork att kommentar sådana saker..... Tänk om jag skulle börja kommentera deras kläder när jag lämnar barnen?? ;)
shopaholicmamman.blogspot.com/ Ja det är ju just det där. Varför så onödiga kommentarer? Kan man inte säga något snällt så håll tyst liksom... Är Angora cardigan den som är lite kortare modell med rund hals?
Åh, kul med ännu en blogg
Hmm...undrar om jag ska ta tag i strykningen nu? Urk vad trist

!