-
Det är ju vintern nyheter!fru vanheden skrev 2009-10-07 09:21:26 följande:Godmorgon tjejer Var inne och surfade lite O M förstås och hittade min second hand dress i chocolate och så hittade jag också denna läckra klänningen som jag måste totalt ha missat innan.. www.huset-shop.com/odd-molly-wild-child-dress...Åh så mkt jag vill ha!!!Men jag tycker att det är fuskigt att man redan kan beställa från andra länder men inte från Sverige
-
Fast det behöver ej bero på det. Mitt paket kom från australien på tre dagar och jag fick betala tullavgift när jag hämtade ut det. Som tur var hade jag bett dem att skriva "value - as low as possible PLEASE" De hade då skrivit en tiondel av priset så det blev 50 kr bara.isako skrev 2009-10-07 15:50:39 följande:Fan!! Det betyder att jag rök på tullen Beställde 30/10
Det jag ville ha sagt vara bara att det behöver bero på tullavgifterna att det tar tid. -
Vem var det som letade efter taradiddler i rött???????? Det finns en i stl 1 på country-dreams.se nu.
-
Det blir väl ca 300?Tuffelisa skrev 2009-10-07 20:13:48 följande:Frusna flickan skrev 2009-10-07 19:35:09 följande: Om min tröja skulle hamna i tullen hur mycket skulle jag få betala i tullavgift då? Den kostar 1200kr
-
Okej för mig.. Jag har jättesvårt att ge tips för jag åker kollektiv med metron och vet var jag går av och vilk aområden jag gillar. Men minns ej några hållplatser just nu när jag inte ser metrokartan framför mig. Iaf shoppar jag inte så mycket på de klassiska turistgatorna. Jag gillar ett område i närheten av notre dame både på samma sida och på andra sidan seine. Fast då har det varit skor och tintinprylar. Jag åker omkring, hoppar på en bus jag inte vet vart den går och går av där det ser spännande ut - det är mitt bästa tips faktiskt.isako skrev 2009-10-07 21:26:35 följande:Förlåt att jag tar det här, men jag kommer inte in på ditt konto
Någon som sett en 3:a x-stich i chocolate? Ingen risk va...? -
Jag vill också veta pris på volie short dress! och på glazing check dress. Någon som vet?higher skrev 2009-10-07 22:02:30 följande:Eftersom det är fullt av experter här. Jag har följande på min önskelista inför vinter släppet:alloverpr.velour hood tunicVoile short dressVad tror ni priserna på dessa plagg kommer att hamna?
-
Vet någon vilka som släpper nytt idag? eller när?
-
Skrutterrutten: Obehagligt!!!!! Ja det låter som någon som känner er och som inte har stake noga att prata med dig själv om det nu är så viktigt att vädra sina åsikter. Folk ska sköta sig själva!
För egen del tycker jag att jag inte kan prioritera dyra kläder till mig själv om jag inte kan resa med familjen eller unna oss andra saker men det är upp till var och en hur man vill prioritera och inte något som någon annan ska lägga sig i. Och jag håller med om att dte är lätt att svepas med och blir fartblind och höjer gränsen för vad som är dyrt. Jag inser att jag måste skära ner på mitt shoppande framöverJag ska renovera hemma och har inte råd med båda. Skruttig bil har jag också så jag borde inte sitta här i min fina hearted tunic heller
Ang X-stichen: Jag tycker inte heller att det är så värst gravidvarning på den. Jag knyter ju åt bandet men på ett foto en gång när jag var på fest dansade jag med armarna uppsträckta och då såg jag faktiskt gravid ut på bilden...... -
Nu finns lite nytt på smulrongårdens hemsida så de andra kanske också följer efter snart! 1895 kr för volie short dress. Det blir ingen sådan för mig.... Kanke får köpa en sådan där rar liten top för 895 kr istället.................... (minns ej namnet)
-
Jag hade absolut valt voilen! Men det är mest för att jag ogillar ryggen på klänningen plus att den ej funkar för mina bröst och jag tycker att voilen är ljuvlig!nick name skrev 2009-10-09 15:41:46 följande:Dagens i-landsproblem inför julfesterna...... voile short dress eller taradiddle dress, voile short dress eller taradiddle dress.....voile...taradiddle...voile....taradiddle ..... jag blir tokig!!!!Vilken skulle ni valt?