Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

En OT-fråga Vet någon om det finns rea på Rm Williams någonstans...? (nu då eller, dream on )

• Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 22:14:05 följande:
    Frusna flickan: Precis den bilden du postar i bildtråden är den som plötsligt fick mig att klicka hem en makeoutblouse, jag som inte ens gillat den tidigare...När jag fått min spoiler underdress i 1 (och om den passar) skall jag nog investera i flera...kan tänka mig en lila, är ju assnygg och varenda blus, kofta har ju lila rosetter eller band har jag upptäckt...
    Ja, eller hur? Borde också tänka till om jag kanske ska sälja något för att köpa en sån.. Assnygg är rätt ord
  • Frusna flickan
    jojoa75 skrev 2009-08-19 08:28:40 följande:
    vilken är 329? (håller fortfarande på att lära mig här..)Letar efter 100 gr top i strl 2 i annan färg än vit.. har kollat websidorna här.Fick hem en vit igår o är helt kär.. sååå fin! Så nu vill jag ha en annan färg oxå
    Odd Molly 329 L/S Embroidered Blouse 329:an

Du har mail
  • Frusna flickan
    jojoa75 skrev 2009-08-19 09:05:16 följande:
    aaah ok Nu fattar jag Nån som har köpt nåt i cherry? Tycker det är svårt att se på bilderna hur den är i färgen.. ibland ser den roströd ut o ibland vinröd..
    Tycker den är som rödvin ungefär.
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-19 19:07:22 följande:
    Om du känner dig rik har ju reheofsweden i bomull
    Redheofsweden menade jag såklart...
  • Frusna flickan
    pepparkakan skrev 2009-08-19 20:34:20 följande:
    Fick hem min efterlängtade T88 blus nr 25 idag. Katastrof!! Jag ser ut som en idiot. Typiskt en sån man inte skall ha bröst i. Fan.
    Skrattar åt ditt ordval.. "idiot".. *s

Jag vet.. jag kan inte heller ha den. Jättesnopet. Inte ens en trea som var superstor överallt annars var okej över bysten och så storbystad tycker jag nte att jag är med c-d kupa. Smocken är inte heller någon hit med stora pattar

Tycker att check me blusen är mkt smickrande däremot.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2