ellianne skrev 2009-08-31 14:13:52 följande:
Har följt den här tråden länge och känner nu att det är dags för ett första inlägg Det jag undrar är om ni vet om det finns kopior ute på tradera av grandmas coat? Är intresserad av en nämligen och vill inte bli blåst (såklart...). Den som säljer har haft en del plagg ute så det är mest därför jag undrar. Visserligen inte samma plagg i olika stl men alla plaggen är nya med lappar kvar och då blir man ltie skeptisk...Nå, vad tror ni?
Åh det är svårt. Det beror helt på. Jag som säljare och köpare på T har ofta många ny aplagg med lapp men det beror på att jag är så velig så jag köper hellre på mig allt jag är nyfiken på för att prova och känna efter lite. Det måste liksom hänga till sig i min garderob lite och så går jag och tittar och funderar innan jag bestämmer mig för vilka som får stanna. Detta för att jag inte vill rriskera att stå utan att plagg som tagit slut när jag äntligen tänkt klart

Ibland förlorar jag på detta men ibland går man faktiskt plu så jag tror att det blir +- noll i i slutändan.
Har personen ofta samma typ av plagg och de som ofta kopierats eller liknande. Du kan inboxa mig om vilken säljare du funderar på så kan jag titta och säga hur jag hade gjort (med dig ej sagt att jag har rätt och full koll) men i alla fall lite koll på vilka jag abslout inte köper av. Den som nämndes ovan bla.