• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del 2

isako skrev 2009-08-19 23:20:23 följande:
    Fick du tag på den?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-08-19 23:28:24 följande:
    Fick inte tag i dem o sen stack vi o fixade pass till Mirre mus. Vi skall fira hennes 1 års dag i Paris Skall ringa dem igen imorgon. Alltså tjejer.. Har en Shanghai jacka i strlk 3. Jag ääääälskar den men den sitter åt så runt mina gedhängsarmar . HUR stor är chansen att hitta en i strlk 4a... Den som är créme o gammael rosa.. Kan tänka mig annan färg.. Är det omöjligt?? Ingen annons...
    Åh vad härligt att komma iväg till Paris! Vad härligt att fira sin 1års dag där. Hoppas du får tag i dem imorgon.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Mamma till N o N skrev 2009-08-20 17:41:37 följande:
    Nu har jag mailat Redheofsweden om min retur av Buttondown.... Fy va tråkigt att den var för stor....Kommer att ta pengarna tillbaka, betalade den med kort, nån som vet hur lång tid det tar?? Men jag kunde inte hålla mig utan kikade in på Ajabajakids och skickade efter en: Long angora cardigan st 3 royal (mörklila) och en makeout blouse st 3 i chalk!!! Jag kom nämligen in på Affärshögskolan idag så jag kände att jag var värd att fira //M
    Grattis till att du blev antagen till högskolan! {#lang_emotions_flower} Håller med, då är man väl värd något/några OM plagg.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-08-20 22:01:31 följande:
    Ööööö är hon go eller?? Fan nästan dubbla priset juh www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Fall-09-chalk-tunika-NY-ST-4-auktion _97187977 Inte min osv osv..
    In their dreams....

Har du fått tag på Light Cotton Emb. i blått?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-08-20 22:05:56 följande:
    Ah, fast den är ändå roligare än den jag har Dessutom är min högre och smalare. Ska nog kika på Ica nästa gång. Sitter och velar ang att köpa den blå 329:an eller inte. Borde kanske prova den IRL istället.
    Det är ju rätt skönt att prova irl faktiskt. Men man har samtidigt blivit bekväm av att sitta och klicka och köpa via nätet och sen dimper det ner ett trevligt paket i brevlådan.
    Jag valde att handla T88 Smock via nätet för jag helt enkelt inte får tiden till att åka till affären och vet att barnen inte tycker det är så skoj när jag ska prova, prova, prova.... Men om den inte passar så åker jag in till stan och bytar den tror jag och DÅ ska jag passa på att prova lite olika OM tror jag. För få ett hum om vilka storlekar som jag kan ha. Oj, massa svammel från min sida. Sorry.... {#lang_emotions_embarassed}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-08-20 22:26:50 följande:
    Har span på T I värsta fall får jag jaga sen. Såå fin. Men hua vad dyr spolier underdressen är.. skulle vilja hitta en budgett variant tillsvidare. Får bli nästa månad. Har ju shoppat mig fattig på OM o Molo denna månaden
    OK, hoppas du får tag på en.
    Ja, pengarna har en tendens att lätt försvinna från ens konto
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-08-20 22:36:42 följande:
    Ja, jag håller med. Enda sättet är att prova på väg hem från jobbet. Alt att ta med sambo och barn. jag testade en del saker i butik förut så nu har jag ett hum om storlekar i de flesta av fallen. Vilken färg blev det på smocken nu då?
    Det blev en röd.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-08-20 22:48:23 följande:
    Åh, du får gärna visa bild sen Är ju lite sugen på den röda. Vilken storlek tog du?
    Ja, jag ska bli färdig till att fota min inköp. Tycker det är så svårt att fota sig själv bara samt att jag hatar att vara med på bild. Får be barnen om hjälp så blir det kanske automatiskt utan huvudet.
    Jag tog 2:an. Ska bli riktigt spännande och se hur den passar eller inte passar alls.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    SooJuicy skrev 2009-08-21 18:36:10 följande:
    Hade köpt en Angoramix longcardigan, så fin den va och nu tvungen att lämna tbax den för blev jätte allergisk både jag och ena dottern skumt, vad är det i den? har ju andra ullkoftor.  Sedan idag damp det ner en avi från ajabaja, min angelina dress förmodligen....som jag beställde för ca 1mån sen på rean trodde den inte dykt upp för va slutsåld, så kommer den nu, när sommaren är över lixom jaja!
    Nämen ojdå! Vad trist att ni verkar reagera på koftan.
    Hmmm det var ju kanske en lite väl lång leverans tid.....eller det är kanske posten som missat skicka ut avin? jaja skumt oavsett vad.
    Sara Mia skrev 2009-08-21 20:12:39 följande:
    Vet inte om det är aktuellt för någon just nu? Men för bara någon dag sedan var det flera som sökte 327 light embroidered i cherry med viss svårighet. Just nu finns den i strl 1-4 hos en svensk när butik som heter, Inne brandstore: www. innenetstore.jetshop.se/. Så hugg in om någon saknar denna pärla. De hade lite annat OM också.
    Tack, jag var en av dem men hittade en i lokala butiken.
    nick name skrev 2009-08-21 20:17:57 följande:
    Jag har ånyo attackerat min T88 Tunic, och den här gången gled den på lite lättare över armarna. Kankse har jag redan spräckt sömmarna, ha ha. Det lutar åt att den får stanna nu faktikst, för den är ju så snygg! Dessutom kan den bli en morot att få ner omfånget på överarmarna så den passar bättre
    Kanon!!! Jag funderar stark på en. Ska nog ta och åka till affären och prova tror jag. Är ensam med barnen hela helgen så jag får se om jag kan muta dem med något så jag kan få prova lite kläder trots allt. Fika brukar gå hem.
    Duntoffla skrev 2009-08-21 20:52:36 följande:
    Söndagar helt klart. Du kan ju lägga upp dem idag eller imorgon men med avslut nästa söndag så slipper du att det är trögt med systemet.
    Är 100 g frill den som finns i 3 färger? Vilken färg testade du? Skoj att få prova lite iaf.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2