• Kajsan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Stargirl skrev 2009-08-30 12:35:00 följande:
    Ojdå.....inte bra. Men säg till om det händer igen.
    Ah! Nu provade jag, och jag kan inte heller kommentera
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-04 13:24:16 följande:
    Kanske jag som är en Snobb som tycker inte att det är snyggt när ngn upptäkt OM så här sent och bara har plagg från senaste kollektionen. Jaha, det passar att shoppa OM nu när det är så poppis...så kände jag lite med Bugaboo oxå då jag hade den från 2004 sen skulle alla ha den, och fortfarande vill alla ha den.
    Fast det är ju så med Bugaboo och OM, det är ju det bästa
    Själv hade ja min fösta Bugga 05, men det är ju för att jag inte hade barn till den innan dess
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan
    Skrutteruttan skrev 2009-09-04 19:38:31 följande:
    När jag var ute på Smultrongården i onsdags hade expediten en checkmeanddress i rose, såå fin! Kunde inte låta bli att klicka hem en från Folkart nu...Tänkte att det blir fint att ha scarfen i rose över...Förresten, ni som nyttjade exklusiv vardag-erbjudandet..har ni fått tillbaka mellanskillnaden? Jag ligger fortfarande ute med pengarna, alltså rabatten har jag inte fått tillbaka...Klänningen jag beställde nu tog jag på faktura, då måste väl rabatten dras direkt på den?
    Ja jag beställde också just den på faktura, och rabatten var avdragen när fakturan kom.
    Nu blir det en retur eller en swapp kanske för den var på tok för liten för mig.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-09-05 22:04:38 följande:
    Oj är den så dyr? Har också spanat in Noblessen men 5000 kr är nog lite väl över min budget Kul med bra bemötande!
    Mmm, den vill jag också verkligen verkligen ha, men 5000? Nä, då hoppar jag den!
    Jo just det!
  • Kajsan
    MrsFreckles skrev 2009-09-06 00:18:30 följande:
    Lite OT men skyller pa bloggarna jag last har Nagon som har skor fran Hasbeens? Har blivit sa sugen pa Lace-up Boot...Hur ar dem, skona? Bra kvalitet? Ser ju rejala ut! Ar ju en rejal slant...Skulle vara sa coola till Velour frill dress och Check me Andress...
    Jag har bara två par sommarskor, slip in superhigh och peep toe superhigh.
    Sjukt sköna, jag har haft dem hela sommaren, i sandlådan, på jobbet och på kvällen ute.
    Vill också ha från höstkollektionen men de känns lite dyra  nu för mig så vi får se...
    Jo just det!
  • Kajsan

Jag har försökt förboka den på två ställen nu, men de säger nej eftersom de inte får boka upp för OM.
    Jag får helt enkelt vara snabb när den kommer in!

Jo just det!
  • Kajsan
    betty skrev 2009-09-06 21:31:40 följande:
    Förbokat och förbokat, det kan man väl inte säga att den här butiken heller har gjort, utan man får lämna sitt "intresse" och sitt telefonnr, så ringer hon upp när jackorna har kommit in =)
    Ja, en del butiker gör ju så , men de flesta skickar ut ett allmänt mejl när de kommer in.
    Jo just det!
  • Kajsan
    fru vanheden skrev 2009-09-07 13:42:07 följande:
    Och nu fick jag hem min tredje makeout blouse från Nelly och denna var också i Chalk när jag nu har beställt Chocolate TRE gånger! Vad ska jag göra??? Ska skriva in till dem igen men jag pallar inte gå ner till posten IGEN med alla barn! Jag har liksom annat att göra också! Sen var inte rabatten på 50 kr avdragen och inte heller frakten! *sur sur*
    Du skojar?! Ring och fråga vad de håller på med.
    Jo just det!
  • Kajsan
    fru vanheden skrev 2009-09-08 07:19:45 följande:
     Ja mailade igår CD angående att jag vill skicka tillbaka jackan (för det stod att man skulle göra det innan) och jag har fortfarande inte fått något svar.. Någon som har returnerat där tidigare och iså fall gick det bra?
    Haha , nä.
    Mig svarade de inte förrän åtskillga veckor (och ca 5-6 mejl från mig) senare när både Kreditot och OM sagt till henne att hon måste svara på kunders mejl även när de vill göra returer.
    Hon är annars snabb att svara när man vill beställa
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2